itunes start niet op (XP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunnyside

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2006
Berichten
60
itunes geeft melding: in itunes is een fout opgetreden en en moet worden afgesloten. Heb eerst de nieuwste versie geinstaleerd en later ook oudere versies (tot 4). Steeds dezelfde melding. Geinstalleerd vanaf apple site en vanaf een site waar oude versies staan. Alle andere programma's werken goed...
Gebruik Your Uninstaller om itunes/quicktime volledig te verwijderen.
Wie weet raad?

Carlo
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het met deze software verwijderen, herstarten en opnieuw installeren.
 
Hardstikke bedankt.Itunes doet het.Ik had via google al veel geprobeerd maar niets werkte. Fatastisch programma en Your Unstaller kan ie er ook afhalen (leek ook goed te werken maar isdus niet zo grondig als dit programma).

Inmiddels had ik WIAMP als alternatief maar die viel af en toe ook uit (misschien is dat nu ook over).Kan ik mooi zie welk prgramma het best bevalt.

Nog een vraag als het kan. Mijn systeem is niet super . Ik gebruik alle standaard onderhouds en beveiligingsprogramma's. Ook gebruik ik registry mechanic en AdvancedWindowsCare V2 Personal. Zijn dat goed progamma's of is er iets beters om de boel eens goed te schonen en te controleren?. Heb last va incidentele PC uitval maar dat lit waarschijnlijk aan het geheugen...

Carlo
 
Fijn dat het weer werkt:)

Zou je het laatste deel van je vorige post in een nieuwe vraag willen zetten? En er dan gelijk bij willen vermelden welke Windows je gebruikt? :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan