iTunes vindt muziek niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Hallo allemaal,

Vermoedelijk sinds ik CCleaner heb uitgevoerd, vind iTunes geen nieuwe muziek meer. Als ik de map Mijn Documenten open via bestand toevoegen, is deze leeg volgens iTunes.
Nu lijkt het alsof ik 2 oplossingen heb:
1) dit probleem oplossen. Hoe doe ik dat? Systeemherstel nodig?
2) iTunes herinstalleren. Ben ik dan al mijn aankopen/muzieklijsten kwijt?

Alvast bedankt voor de hulp!

Als je iTunes opnieuw installeerd, raak je geen aankopen kwijt. Je aankopen worden als het goed is opgeslagen op je iTunes account en je kan je aankopen gewoon weer downloaden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je iTunes opnieuw installeerd, raak je geen aankopen kwijt. Je aankopen worden als het goed is opgeslagen op je iTunes account en je kan je aankopen gewoon weer downloaden.

Dat dacht ik al, alleen hoe zit dat met je muziek en afspeellijsten?

In ieder geval tijdelijk opgelost nu. Hij vind de bestanden wel als ik ze in een andere map zet, de inhoud van de map muziek is blijkbaar niet zichtbaar? Belangrijkste is dat het weer werkt, bedankt!

In ieder geval tijdelijk opgelost nu. Hij vind de bestanden wel als ik ze in een andere map zet, de inhoud van de map muziek is blijkbaar niet zichtbaar? Belangrijkste is dat het weer werkt, bedankt!

Ik heb het ook weleens, dat ie bestanden moet zoeken. Ik doe het zelf altijd handmatig. Het staat als het goed is hier; XP: My Documents > my music >iTunes > Music. Win7: Bibliotheken > Muziek > iTunes > Music. Al dat niet zo is, heb je het mogelijk ergens anders opgeslagen.

Groet, xp2

Hoi,

Als je iTunes opnieuw installeert dan ben je je afspeellijsten kwijt maar al je aankopen met je Apple ID niet!

- Freek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan