iTunes vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderes

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2009
Ik heb zojuist handmatig mijn albumillustraties in iTunes ingevoerd(via rechtermuisknop op liedje, info tonen, illustratie, toevoegen, ok). Maar nu zie ik ze helemaal niet op mijn iPod? Help mij! Ik heb de allereerste iPod Nano.

bvd,

sander b.

Ik heb zojuist handmatig mijn albumillustraties in iTunes ingevoerd(via rechtermuisknop op liedje, info tonen, illustratie, toevoegen, ok). Maar nu zie ik ze helemaal niet op mijn iPod? Help mij! Ik heb de allereerste iPod Nano.

bvd,

sander b.

je moet nog synchronissen

Ik heb al wel 10x gesynchroniseerd, en ik zie echt geen plaatjes.
Ligt het er misschien aan dat ik de oudste iPod Nano heb?

Weet je als je een muziekje of filmpje bij iTunes download heb ik en handiger idee. ga naar Youtube en typ de naam van het muziekje in. je krijgt een filmpje. kopieer de link van het filmpje. ga naar www.filsh.net en plak hem daar en verander het in bijv .mp3 . dan staat ie op je pc en dan zet je hem op je iPod.;););););):thumb::p:D:D:rolleyes:

Weet je als je een muziekje of filmpje bij iTunes download heb ik en handiger idee. ga naar Youtube en typ de naam van het muziekje in. je krijgt een filmpje. kopieer de link van het filmpje. ga naar www.filsh.net en plak hem daar en verander het in bijv .mp3 . dan staat ie op je pc en dan zet je hem op je iPod.

.mp3 is een geluidsfragment en bij "youtube geripte" muziek krijg je geen afb. van het album waarbij dit nummer hoort. wel zou je met die manier de afb. erbij kunnen zoeken op internet en hem er later bij plaatsen op je ipod, maar daar gaat dit topic niet over dus a.u.b. niet afwijken van het topic al is het wel een handige tip moet ik toegeven.

Bedoel je het plaatje kleiner maken met behulp van het balkje dat naast de afb. staat als je op info tonen >> illustratie drukt?

Ik bedoelde het plaatje door middel van rechtermuisknop > edit(bewerken) en dan het plaatje kleiner te maken. Het was maar een idee, misschien is het plaatje te groot voor het schermpje.

Heren,

Bedankt voor jullie hulp, maar ik heb het al gevonden. Ik had het vinkje "Albumillustraties op deze iPod weergeven" uit staan. Nu staat hij aan en het werkt :)

thx,

Sander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan