iTunes werkt niet, omdat ik Quicktime niet kan verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

aadberg

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
15
Ik heb een probleem. Ik krijg het niet voorelkaar om itunes te installeren omdat een oudere versie van quick time niet verwijdert kan worden. Voor alle duidelijkheid, deze vraag is al een keer eerder gesteld hier maar niet opgelost. de tips die daar in staan, hebben allemaal niet geholpen.

Bij mij is het probleem ontstaan nadat mijn computer vastliep en ik hem een paar dagen terug in de tijd heb moeten zetten. sindsdien heb ik dit probleem. Itunes werkt niet meer en kan verwijderen en opnieuw installeren wat ik wil, ik blijf de foutmeldingen krijgen. Probleem zit hem volgens Itunes dat er een oudere versie van quick time niet verwijderd kan worden. quick time.msi bestand ontbreekt. terwijl ik die met de zoek functie in start gewoon kan vinden. als ik die locatie bij verwijderen selecteer blijf ik dezelfde melding houden.

wie kan mij helpen?
 
kan je een screenshot van de fout melding geven dan kunnen we er meer mee doen.
Probeer is TweakNow RegCleaner 2011 daar mee moet je je register opschonen dan wil het misschien wel lukken.

Groet,
Tim
 
printscreens storingen bij verwijderen I tunes

Hallo,

Op verzoek heb ik een paar printscreens gemaakt van de foutmeldingen.

Ik hoop dat iemand mij hierdoor verder kan helpen!

Groet aad

ps. Iedereen die zich over dit probleem buigt, alvast bedankt voor alle moeite in iedergeval.printscreens storingen Itunes.JPG
 
Bedankt voor de screens.... probeer van Apple eens Quicktime te downloaden, dan zegt hij verwijderen of repareren, kies jouw optie.
Probeer anders met WinRar in het quicktime.
setup bestand te komen en kopieer de msi file naar de map die niets gevonden word, probeer het dan opnieuw.

Groet,
Tim
 
Bedankt voor de screens.... probeer van Apple eens Quicktime te downloaden, dan zegt hij verwijderen of repareren, kies jouw optie.
Probeer anders met WinRar in het quicktime.
setup bestand te komen en kopieer de msi file naar de map die niets gevonden word, probeer het dan opnieuw.

Groet,
Tim

Hoi Tim,

ik heb het allemaal geprobeerd. helaas heeft dat ook allemaal niet geholpen. blijf dezelfde meldingen houden, zelfs als er een .msi bestand in de aangewezen map staat.

groeten Aad
 
Probeer revo uninstaller dan geavanceerde deinstallatie dan kijkt hij ook naar de overige bestandenvan Quicktime en andere programmas die je daar mee deinstalleerd.
Dit moet alsgoed is werken.
Groet,
Tim
 
Probeer revo uninstaller dan geavanceerde deinstallatie dan kijkt hij ook naar de overige bestandenvan Quicktime en andere programmas die je daar mee deinstalleerd.
Dit moet alsgoed is werken.
Groet,
Tim


Hoi Tim,

dank voor je snelle reactie. helaas loopt ook de revo uninstaller tegen hetzelfde probleem aan.

het is echt een mooie casus, ik weet het in ieder geval niet meer...
 
Probeer revo uninstaller dan geavanceerde deinstallatie dan kijkt hij ook naar de overige bestandenvan Quicktime en andere programmas die je daar mee deinstalleerd.
Dit moet alsgoed is werken.
Groet,
Tim
 
Sorry ik had hem nog er in staan
 
En als je een systeem herstel punt terug zet?
 
ik kreeg dezelfde foutmelding, uiteindelijk ging revo wel verder met verwijderen. is nu net klaar en lijkt er op dat quick time verwijdert is. nu ben ik opnieuw itunes aan het installeren maar ik geloof dat dit nog niet gaat lukken. even geduld en afwachten. Met een beetje mazzel gaat het nu wel lukken.

grt aad
 
Dat bedoelde ik revo verwijdert alle restanten van de programmas
 
het probleem is ontstaan nadat ik een systeem herstel punt terug moest zetten. Ik denk dat we het gevonden hebben. kreeg nu bij installeren van itunes dezelfde melding maar dan itunes.msi. ben dat nu ook aan het verwijderen. Positieve is dat ie niet meer over quicktime zeurt.
 
Ik zie wel of het lukt, dan post je maar!
 
Quick Time succesvol verwijdert en i-tunes weer up to date

Hallo,

Tim, jouw tip van revo uninstaller heeft zijn werk gedaan. Ik heb de optie 'gevorderd' gekozen. tijdens het verwijderen krijg je nog wel de foutmeldingen maar revo gaat gewoon door met verwijderen.

Vervolgens op dezelfde manier I-Tunes moeten verwijderen. Na het opstarten van de PC kreeg ik gelijk de vraag of ik i-tunes wilde updaten. I-tunes wordt dan automatisch geinstaleerd en alle muziek, etc is nog aanwezig.

Kortom, krijg jij ook deze meldingen? stop met knoeien. download revo uninstaller en met 15 minuten werkt alles weer.

Tim, bedankt! deze ergenis zat al weken op mijn PC en ben blij dat alles nu weer normaal werkt. Eindelijk weer nieuwe albums op de i-pod!
 
Echt leuk voor dat bedankje, Thanks
Ik weet hoe vervelend problemen soms kunnen zijn!
Tip: zet vraag opgelost
 
ik krijg precies dezelfde meldingen dus ik ga revo uninstaller ook maar proberen ik hoop dat het werkt !
 
Heeft het inderdaat gewerkt? Ik hoop het!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan