iTunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvgend

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Berichten
34
Als je een map met muziek toevoegt in iTunes, is het dan niet zo dat iTunes ook de nummers vertoont die je in een later stadium aan die map toevoegt?
Het lijkt er in iig op dat dit bij niet zo werkt.:confused:
 
Je bedoelt dat je eerst een map aan je bibliotheek toevoegt. Vervolgens zet je in die map een extra mp3-bestand.

Jij vraagt je dan af of iTunes dat nummer automatisch aan de bibliotheek toevoegt.

Dit is niet het geval, ik ken ook geen media-speler die dit wel doet.

Hoe kom je er bij dat deze optie in iTunes zit?
 
Nou leek mij logisch eigenlijk. Je voegt een map toe als onderdeel van je bibliotheek. als je vervolgens bestanden in die map toevoegt "ziet" itunes die niet. Is erg onhandig. Zou makkelijk zijn als iTunes regelmatig de inhoud van die map refreshed. Vind het echt vreemd dat dit niet gebeurd.
Nou moet je alle gedownloade mp3 handmatig gaan toevoegen...
 
Daarom vraag ik hoe je bij het idee komt aangezien dit een optie is die ik in nog geen enkele media-speler ben tegengekomen.
 
Ik heb thuis een programmaatje MP3tag, om mp3's te beheren, hernoemen, tags, enz.
Deze leest wel elke keer de nieuwe inhoud van een opgegeven map.
 
even een tip: je kunt ook op map toevoegen klikken i.p.v bestand toevoegen aan bibiliotheek zo haalt itunes uit je muziek map alle nieuwe mp3tjes en voegt ze toe. Het gaat dus nog niet volledig automatisch maar je hoeft dan wel niet alles een voor een toe te voegen
 
even een tip: je kunt ook op map toevoegen klikken i.p.v bestand toevoegen aan bibiliotheek zo haalt itunes uit je muziek map alle nieuwe mp3tjes en voegt ze toe. Het gaat dus nog niet volledig automatisch maar je hoeft dan wel niet alles een voor een toe te voegen

Ja klopt, die optie gebruik ik ook. Het lijkt me nu allen zo handig dat een eenmaal toegevoegde map elke keer opnieuw ingelezen wordt door iTunes
 
Zou inderdaad erg handig zijn ; ik heb welleens gehoord van een plug in , met deze zou itunes het dan wel automatisch controleren en toevoegen. Maar waar je die kon downloaden ben ik vergeten sorry :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan