Itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

foppie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2014
Hallo allemaal

Ten eerste; Ik ben een gigantische leek met de computer, dus heel graag stap voor stap antwoorden a.u.b

Door problemen met windows 10 heeft HP van alles gedaan met mijn laptop via een inkijkverbinding. Daarbij is ook ITunes verwijderd geweest en moest ik opnieuw installeren. En dat geeft problemen elke keer opnieuw; foutcode: Error 2. Deze verschijnt bij her opstarten van het geïnstalleerde programma.

Na zoektocht op het net vond ik een oplossing. Die is echter gebonden aan een (wellicht zeer) oude versie van ITunes, waarbij het o.a niet eens mogelijk is om een map b.v een usb stick of windows c schijf toe te voegen. Er kan alleen een bestand worden toegevoegd.

Graag wil ik de nieuwste versie van iTunes op mijn Windows 10 laptop. Wie weet raad?

Bij voorbaat dank
Foppie

Hallo gast0660

Bedankt voor je support

IK heb ge-deïnstalleerd zoals geadviseerd en opnieuw geprobeerd te installeren (overigens dezelfde versie die ik al eerder installeerde), en weer hetzelfde probleem:

1 Eerst een schermpje met: Er is een fout opgetreden tijdens de installatie van het onderdeel: Microsoft VC80 CRT, type "win 32" version 8.0.507276195 public key taken "1fc8b.3b9a 1e 18e 3b" processor/Architecure:"AMD64"

2 Bij het proberen op te starten verschijnt dit schermpje: Service "Apple Mobile device Service" failed to start. Verify that you sufficient privileges to start system services. (Dit keer geen aanwijzing voor "Error 2")

Ik zoek dus naar de versie van iTunes die compatible is met Windows 10 met Intel Core i3. Bestaat die niet?

Ik kwam het volgende tegen op een ander forum.
Het is het proberen waard.
OP, try installing this version iTunes 12.2.1 for Windows (64-bit - for older video cards) then when going into itunes it will tell you there is an update available click yes to install it and it should update fine.

I can confirm i was having excact same problem and this is how i was able to get the latest version of itunes installed and working.

Hope that helps

Hoi,

Probeer het volgende:
Verwijder iTunes en bijbehorende onderdelen:
bij voorkeur met REVO uninstaller
1 iTunes
2 Apple Software Update
3 Apple Mobile Device Support
4 Bonjour
5 Apple Application Support (iTunes 9 of hoger)
Verwijder deze onderdelen niet in een andere volgorde en verwijder ze allemaal.
Herstart uw computer !
Download de laatste versie van Itunes
Installeer Itunes als ADMINISTRATOR (klik rechtermuisknop op het installatie incoontje)
Eenmaal Itunes is geïnstalleerd, sluit Itunes nog niet af!
Sluit nu eerst uw mobiel apparaat aan (ipod,ipad,iphone)
Wacht tot de driver is geinstalleerd (kan je rechts onderaan zien)
Sluit nu Itunes af

Success

Hi Jackal
Bedankt voor je support. Ik heb het geprobeerd zoals beschreven, maar er kwam bij mij geen scherm waarbij ik kon klikken voor een update, verder wasd de gang van zaken zoals eerder beschreven'

Hi gast0660.
Bedankt voor je support. Ik heb het geprobeerd zoals beschreven, en ook hier weer dezelfde schermpjes met problemen. Ik moet echter wel melden dat het bij mij niet gaat om mobiele iTunes-apparaten, want die heb ik niet. Ik gebruik iTunes slechts als bibliotheek voor mijn geripte cd's

Weten jullie of anderen nog iets beters?

B v d

Foppie

Hallo gast0660

Ok!! Ik zal eens kijken of ik daarmee overweg kan.

Dank
Foppie

Hoi Foppie,
Toevallig kan je vandaag een muziekbeheer programma downloaden op
http://nl.giveawayoftheday.com/
Ik ken het niet maar je kan het altijd proberen
Nog ongeveer 16 uur tijd om gratis te downloaden

Greetz

Hallo gast0660

Ik was te laat, maar is dat giveawayoftheway veilig?? Kun je daar gebruik van maken zonder dat je bang hoeft te zijn voor virussen of iets dergelijks?

Foppie

Hoi Foppie,

In giveawayoftheday vind je iedere dag een andere (gratis) progje en het is absoluut veilig. Daar hoef je geen zorgen over te maken. Soms zit er iets tussen dat je kan gebruiken.
Ik vind het in ieder geval altijd eens de moeite om te kijken.
Groetjes

giveaway

Hi gast0660

Interessant en beadnkt voor de tip!

Foppie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan