Itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

foppie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2014
Hallo allemaal

Ten eerste; Ik ben een gigantische leek met de computer, dus heel graag stap voor stap antwoorden a.u.b

Door problemen met windows 10 heeft HP van alles gedaan met mijn laptop via een inkijkverbinding. Daarbij is ook ITunes verwijderd geweest en moest ik opnieuw installeren. En dat geeft problemen elke keer opnieuw; foutcode: Error 2. Deze verschijnt bij her opstarten van het geïnstalleerde programma.

Na zoektocht op het net vond ik een oplossing. Die is echter gebonden aan een (wellicht zeer) oude versie van ITunes, waarbij het o.a niet eens mogelijk is om een map b.v een usb stick of windows c schijf toe te voegen. Er kan alleen een bestand worden toegevoegd.

Graag wil ik de nieuwste versie van iTunes op mijn Windows 10 laptop. Wie weet raad?

Bij voorbaat dank
Foppie

Hallo gast0660

Bedankt voor je support

IK heb ge-deïnstalleerd zoals geadviseerd en opnieuw geprobeerd te installeren (overigens dezelfde versie die ik al eerder installeerde), en weer hetzelfde probleem:

1 Eerst een schermpje met: Er is een fout opgetreden tijdens de installatie van het onderdeel: Microsoft VC80 CRT, type "win 32" version 8.0.507276195 public key taken "1fc8b.3b9a 1e 18e 3b" processor/Architecure:"AMD64"

2 Bij het proberen op te starten verschijnt dit schermpje: Service "Apple Mobile device Service" failed to start. Verify that you sufficient privileges to start system services. (Dit keer geen aanwijzing voor "Error 2")

Ik zoek dus naar de versie van iTunes die compatible is met Windows 10 met Intel Core i3. Bestaat die niet?

Ik kwam het volgende tegen op een ander forum.
Het is het proberen waard.
OP, try installing this version iTunes 12.2.1 for Windows (64-bit - for older video cards) then when going into itunes it will tell you there is an update available click yes to install it and it should update fine.