Ixpee interweb spaarpotten, toch niet shaky zolang ze geen sleufpropper ownen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
XP internetbankieren, is het ook risicovol als je alleen maar een pinpas gebruikt? Dus geen creditcard dingen of weet ik wat meer gebruikt? Ze kunnen al je gegevens wel van je pc af 007 bespioneren misschien, maar zolang ze geen pas hebben kunnen ze niks toch? Of zie ik dat verkeerd!

Ps Ik dacht ik doe even grappig hier en daar tussendoor (of het dat ook is, is een tweede), maar wel serieuze vraag natuurlijk.

Het probleem is dat je niet meer 100% zeker kunt zijn, op een gegeven moment, dat je verbinding wel rechtstreeks naar de bank loopt. Uiteindelijk gaat het om vertrouwen dat het hele systeem eind-tot-eind min of meer veilig is.

Als een van de stappen aanwijsbaar niet meer onderhouden wordt (in dit geval zelfs mogelijk 2: XP en IE6+7+8) dan is er dus geen garantie meer over de hele lengte.

In principe is het gebruik van een alternatieve browser al een stuk vooruit qua veiligheid, maar blijf je nog steeds zitten met het feit dat er een onveiligheid in het systeem zelf zit.

Uuuuh huh? Ja ideaal is het op het moment zeker niet nee. Nou ja, zal zien dat ik op een ander besturingssysteem kom.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan