• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

jaar dagen uren tijden en plaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

berefoef

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2021
jaren een excelsheet gehad als deze maar degene die hem maakte is er ......
het probleem is dat ik totaal geen verstand van programma's of computer .heb

Bijlagen

• Schermafbeelding 2021-01-10 om 10.54.11.png
    Schermafbeelding 2021-01-10 om 10.54.11.png
    548,5 KB · Weergaven: 59
Welkom
Onduidelijk verhaal. Jaren in bezit en nooit mee gewerkt? Wat wil je met dat bestand? Wat is de vraag/probleem?

Laatst bewerkt:
jaren dagen

wat ik bedoel is dat met ik met deze continu heb gewerkt
en nu zijn de datums op. en kan hem niet bewerken en /of datums bij toevoegen.

Plaats het bestand eens, want datums moet je natuurlijk altijd kunnen toevoegen. Eventueel maak je een kopie van dit blad, en begin je daarin opnieuw met de datums van dit jaar bovenin. Kun je weer even vooruit.

Ik zie dat uw bijgevoegde kleine afbeeldingen op een mac is afgebeeld.
Ik sluit mij aan bij Senso
Wil je werken met macro's (VBA). Dan Windows via Bootcamp installeren en daarna Office erop zetten.
Of
Wil je niet werken met macro's Waarom gebruik je Numbers niet?
En nog zoveel meer vragen?

en nu zijn de datums op
Zit er in het bestand een gegevensvalidatie voor de jaartallen en is daar 2021 en hoger misschien niet in meegenomen?

jaren een excelsheet gehad als deze
Hoe kun je dan werken met dergelijke bestanden? Ja, goed, jouw verhaal is volstrekt ongeloofwaardig. Volgens mij heb je nooit met dat bestand gewerkt. Je wilt alleen de beveiliging opheffen en dan het bestand inzien. Beveiliging zit er niet voor niets op. Lijkt mij niet dat Helpmij-helpers hier aan moeten meewerken.

Plaats je eigen bestand en stel de vraag of leg het probleem voor. Geef aan waar en welke uitkomsten je wilt zien. Er mogen geen persoonsgegevens in de bestanden staan i.v.m. de Privacywetgeving.

Laatst bewerkt:
Ongeacht wat Senso hierboven zei.
Zorg eerst dat je zelf wat verstand krijgt van programma's of computers voordat je hier aan begint want anders komt er toch niets van terecht.
Of vraag een collega die er wel verstand van heeft om dit programma aan te passen.

Senso of je me nu geloofd of niet is jouw keuze

popipipo dank ik ben een vrachtwagenchauffeur en ik wil dus gewoon kunnen registreren waar ik ben geweest op welke dag en welk uur het komt van een collega maar deze wenst er niets meer mee te maken te hebben.

Plaats dan het bestand hier dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen.
Zonder bestand is het koffiedik kijken, en een glazen bol heb ik ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan