• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

jaarplanner uitbreiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dengroen

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2014
Dag,

Ik heb enkele jaren geleden dank zij deze forum een werkende jaarplanner gekoppeld aan capaciteit en weekplanners.

Nu ben ik er achter gekomen dat de jaarplanner van 84 regels na uitbreiden niet matst met de weeknummers.
Het resulteert #verw! dat betekend dat er een tussen stap mist of niet ziet.

Er staan in kolom H en q9 in alle weekplanner verwijzingen in die er voor moeten zorgen als je in de jaarplanner een weeknummer uren invult deze kunt terug vinden in de desbetreffende weeknummer.
Dit werk tot rij 84 goed daarna niet meer.

Ik hoop hiermee mijn probleem voldoende te hebben verwoord.

Groet Dennis

Bijlagen

weekplanner 1 als vb

Wel als ik de aanpassing(in q9) maak in bv week 1.
Van jaarplanning!$G$11:$G$84
Naar jaarplanning!$D$11:$D$999

Bijlagen

zie nog steeds geen #VERW maar het zal wel aan mij liggen :(

wat wil je dat er in Q9 gebeurt?

Laatst bewerkt:
Je moet ervoor zorgen dat de bereiken even groot zijn
in H9
Code:
=IF(COUNTA(INDIRECT($Q$9))<A9;"";INDEX(OFFSET(INDIRECT($Q$9);-10;0;[COLOR="#FF0000"]999[/COLOR];1);SMALL(ROW(INDIRECT($Q$9))+(100*(INDIRECT($Q$9)=""));A9)))
in Q9
Code:
=IF(COUNTA(INDIRECT($Q$9))<A9;"";INDEX(OFFSET(INDIRECT($Q$9);-10;0;[COLOR="#FF0000"]999[/COLOR];1);SMALL(ROW(INDIRECT($Q$9))+(100*(INDIRECT($Q$9)=""));A9)))

Of het lekker gaat werken met zoveel matrixformules in zoveel verschillende tabjes laat ik maar in het midden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan