• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Jaarplanning dagen die niet bestaan kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaarplanning

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2018
Berichten
11
Goedemorgen,

Ik heb een document gemaakt waarbij ik graag de dagen die niet bestaan grijs kleuren. Helaas krijg ik het niet voorelkaar om die op de juiste datum te laten kleuren via voorwaardelijke opmaak. Zoals je in het document kan zien, kleurt hij op 2,3,4 februari ipv 28,29,30. Wie kan me helpen aan de juiste formule?Bekijk bijlage vraag 29 febr.xlsx
 
Zet in de voorwaardelijke opmaak van cel D15 de formule:
Code:
=DAG(DATUM($D$10;$B15;D$14))<>D$14
en pas deze toe op het hele bereik D15:AH26
 
ik snap je niet helemaal. Bedoel je dat ik voor elke dag een aparte voorwaardelijke opmaak moet toevoegen? OF kan ik iets aan mijn huidige formule in de voorwaardelijke opmaak veranderen?

=(MAAND(DATUM($D$10;MAAND($C15&28);AE$14))<>MAAND(DATUM($D$10;MAAND($C15&28);AE$14-5)))
 
zoiets bv.
 

Bijlagen

  • vraag 29 febr.xlsx
    15,2 KB · Weergaven: 105
Kan je wellicht ook helpen met het kleuren van feestdagen die ik een table heb gezet? Dit wil ook per jaar doen via voorwaardelijke opmaak
 
Zo?
 

Bijlagen

  • vraag 29 febr (gijs).xlsx
    16,6 KB · Weergaven: 117
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan