• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Jaarplanning feestdagen via voorwaardelijke opmaak kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie, zo
 

Bijlagen

  • __feestelijk snb.xlsx
    16,6 KB · Weergaven: 218
Bekijk bijlage ziekte.xlsxSuper, dank je wel.

Ik heb nog een vraag. Ik ben al een stuk verder gekomen en krijg nog 1 ding niet voor elkaar:

Tabblad Team_Dashboard. Ik wil het overzicht krijgen van het verlof dat bij Tabblad verlof wordt ingevoerd. Dit kan dus ook meerdere rijen bij Verlof zijn voor 1 medewerker. In Tabblad Team_Dashboard wens ik V1,V2, Z etc in de vakken te krijgen.
 
En dat dan ook nog uitgesplitst naar datum zeker ?
 
Dat er in het vakje van de datum bij de desbetreffende medewerker inderdaad een V1, V2, Z etc komt te staan
 
Ik ben zo vrij geweest om een kleine aanpassing te maken op "feestelijk snb"
Zie voor uitleg Blad2
 

Bijlagen

  • __feestelijk snb (1).xlsx
    18,3 KB · Weergaven: 131
@Ad B

Dat lijkt me geen 'aanpassing' maar een gigantische 'verbetering' :thumb::thumb:
 
Misschien toch nog een kleine aanpassing voor koninginne-/koningsdag
 

Bijlagen

  • __feestelijk snb (2).xlsx
    20,1 KB · Weergaven: 116
@Willem,

Ik heb het laatste deel van je formule overgenomen, we gaan in de toekomst. Mijn formule gaat in de fout in 2025, die van jou niet.....dank hiervoor.
PHP:
=ALS(WEEKDAG(DATUM(jaar;4;27))=1;DATUM(jaar;4;26);DATUM(jaar;4;27))
 
Dank, dit is gelukt. Ik ben alleen ook nog bezig hoe ik middels bijvoorbeeld een index meerdere uitkomsten kan laten zie in het TEAM Dashboard per medewerker. Ik wil graag al het verlof dat ingevoerd wordt bij het tabblad VERLOF toont bij de medewerker. Nu zoekt hij via vert.zoeken alleen de eerste uitkomsten op.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie in je voorbeeld bestandje geen tabblad "TEAM Dashboard"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan