Hey,
Mijn tweede vraag hier binnen een paar dagen. Ik werd de vorige keer zo goed en snel geholpen dat ik dus nog een poging ga wagen
Ik heb de vorige keer dankzij de hulp danny 147 (en twee andere posters) een hele mooie boekingslijst gekregen waarin ik erg makkelijk de administratie van mijn bedrijfje kan doen.
Nu wil ik graag een jaarrekening kunnen maken met de gegevens die ik invul op die boekingslijst. Er zijn een aantal inkomsten (5 in totaal) en een hoop uitgaven die ik in mijn excel bestand al in catagorieen heb ingedeeld. Ik zou dus graag een jaarrekening hebben die automatisch die verschillende catagorieen optelt zodat ik op elk moment kan zien waar ik wat aan uit heb gegeven en waar wat is binnen gekomen.
Het tofste zou zijn als al die catagorieen onderverdeeld zijn in de verschillende omschrijvingen die ik ze zelf geef in de boekingslijst.
greetz
Bakkivss
Mijn tweede vraag hier binnen een paar dagen. Ik werd de vorige keer zo goed en snel geholpen dat ik dus nog een poging ga wagen

Ik heb de vorige keer dankzij de hulp danny 147 (en twee andere posters) een hele mooie boekingslijst gekregen waarin ik erg makkelijk de administratie van mijn bedrijfje kan doen.
Nu wil ik graag een jaarrekening kunnen maken met de gegevens die ik invul op die boekingslijst. Er zijn een aantal inkomsten (5 in totaal) en een hoop uitgaven die ik in mijn excel bestand al in catagorieen heb ingedeeld. Ik zou dus graag een jaarrekening hebben die automatisch die verschillende catagorieen optelt zodat ik op elk moment kan zien waar ik wat aan uit heb gegeven en waar wat is binnen gekomen.
Het tofste zou zijn als al die catagorieen onderverdeeld zijn in de verschillende omschrijvingen die ik ze zelf geef in de boekingslijst.
greetz
Bakkivss