jacascript foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

nader

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2001
Berichten
130
Hallo,

Als ik met internet explorer versie 6.2 op een link klikt zie ik onderaan het scherm links een "javascript::sercht()" zoiets verschijne, in het via internet opties -> beveiliging de optie aangevinkt dat de java applet toegang heeft en mag uitgevoerd worden maar krijg nogsteeds volgende pagina niet te zien en deze foutmelding onderaan het pagina komt te staan.

in heb zonalarm uitgezet maar hij werkt nogsteeds niet, denk ook niet dat het daar te maken heeft maar toch....

weet iemand wat ik anders moet doen om dit op te lossen?

alvast Dank.
 
Die link is dus geen gewone link, maar werkt met een javascript verwijzing.
Is dus GEEN applet.
Als je de url geeft kunnen we even kijken waar, hoe en wat en waarom.

:cool:
 
Werkt bij mij in IE en FF
Na kiezen bestemming geeft inderdaad de button Volgende
onderin de javascript-search aan.
Maar ik krijg wel een resultaat.

Loop je internetopties na:
Extra -> internet-opties
en dan privacy en beveiliging controleren en juist zetten
en
onder tabblad geavancerd alles nalopen, en desnoods op
standaardinstellingen herstellen klikken.

Daarna wel opnieuw de browser opstarten.

:cool:
 
Laatst bewerkt:
"Privacy" op laag gezet, "standaardinstellingen herstellen" gedaan, opniuw gestart maar kan deze site nog niet zien!!!

kan het niet aan Tojan, spyware of anders liggen? ik weet dat mijn pc trager is geworden en moet het wel schoonmaken, kent iemand een goeie snelle online scanner voor Trojan's en spyware's?

Alvast bedankt....
 
mijn probleem is nogsteeds niet opgelost zelfs op deze site krijg ik het ook....

http://housecall65.trendmicro.com/

zijn er geen suggesties? dat moet toch niet zo moeilijk zijn! ik had met msconfig paar services uitgezet maar heb ze inmiddels weer aangevinkt maar hij doet het nog niet!!!

Ik hoor het graag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan