Jamba!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
905
Hallo allemaal,

Misschien wil ik me abbonneren op Jamba!, omdat je dan 1 ringtone gratis krijgt, maar hoe kan ik het opzeggen? Krijg ik niet allemaal SMS-jes waar ik voor moet betalen? Kan iemand me meer vertellen?

Joren 007
 
al die ***lige ringtoontjes en zo zou je ook
via een p2p progje kunnen halen:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
hoe je het kan opzeggen? Dat zal wel iets zijn van ... off of ... uit. Maar ik verklaar de mensen voor gek die zich daar registreren. Ik erger me echt de kolere aan die reclames. En die mislukte computer animaties:evil:
 
Ik raad je even aan om op die site naar de reactie's te kijken. Hier zijn er twee:

Naam: R.Kateman
Opmerkingen: Goede actie. Hoop dat het enig effect mag hebben, zodat een ieder van te voren weet waar ze aan beginnen. Ik ben ook de fout ingegaan, en het stoppen van deze dienst is erg ingewikkeld. Heb geloof ik wel 4 sms moeten sturen voor het allemaal wel goed was. Zou graag op de hoogte gehouden worden, met vriendelijke groeten Remco Kateman.

Naam: sanders e.c.h. Dhr.
Opmerkingen: Ook ik heb met deze aanbiedingen problemen gehad. Ik had deze "gekke kikker" ook op t.v. gezien en dacht dat het wel leuk zou zijn om deze in mijn bezit te krijgen, maar ervaring leert dat het dus helemaal mis kan lopen. Eerst moest je een nr. en naam smsen, hier kreeg ik de oproep om datzelfde nr. te beantwoorden met ok. om de bestelling te ontvangen, hierna kreeg ik een bericht of ik wel de gsm goed had ingesteld voor de ontvangst. Daarna kreeg ik weer een bericht dat de bestelling zou volgen. DEZE BESTELLING HEB IK DUS NOOIT ONTVANGEN. Ik heb dit nog eens geprobeerd alleen met een ander nr. maar met dezelfde kikker. Ook hier nooit iets van ontvangen. Ook heb ik zelf al gereageerd d.m.v. een een E-mail te sturen naar hun met mijn klachten dit mail adres hadden ze toegestuurd tussen de berichten door die wat ze mij terug stuurden voor als er niet iets in orde zou zijn. ( Dus ook daar krijgen ze dan hun geld weer van binnen. Ook op deze mail's heb ik nooit geen reactie ontvangen, misschien wel omdat ik vrij boos en geërgerd gereageerd had. Wel heb ik direcct na het gebeuren eens sms gestuurd met het woord STOP, dit was wel geaccepteerd en zouden me geen verdere sms,jes meer toesturen. Dit is dan ook gebeurd maar in de tussentijd zijn er al heel wat berichten heen en weer gegaan met misschien de nodige kosten. Dit kan ik pas zien op mijn maandelijkse afrekening want ik heb namelijk een normaal KPN abbonement. Ik hoop bij deze dat ik mijn klacht goed geformuleerd heb en hoop dan ook dat van jullie uit een positieve reactie komt zodat deze vreemde dingen niet meer gebeuren want zo worden we toch allemaal maar weer eens beduveld met deze rare "****" reclame. Hopende op reactie verblijf ik. Eric Sanders

Bron: jamba.lpiweb.nl


Deze twee reactie's zijn als waarschuwing.

Ga niet op alle reclame's in die leuk lijken. Ze kunnen heel wat problemen veroorzaken.
Ik krijg bij dit hetzelfde idee als bij Habbo-Hotel. Daar waren ook problemen mee, maar dat doet er even niet toe.



Maar het is je eigen keus.
 
Geplaatst door Rimsic
hoe je het kan opzeggen? Dat zal wel iets zijn van ... off of ... uit.
Dat staat hier:
Jamba Stop!
Omdat we ontzettend veel positieve reactie`s hebben gehad. Hebben we hier nogmaals informatie om Jamba te stoppen.

1. Sms STOP naar: 4636

2. Je ontvangt een sms met bevestiging

En je bent van de hoge kosten af!
 
Ik zelf heb helaas geen kritiek op Jamba tot nu toe hebben ze bij mij een zeer goede service verleend.
Toen ik me per ongeluk op twee dingen had ge-abo wallpapers en ringtones hebben ze netjes 4.5 op men rekening gestort toen ik het een keer vroeg, en dit wel te verstaan binnen 5 dagen.
 
ik was 6 euro kwijt terwijl ik die zogezegde gratis ringtone NOOIT heb gekregen:confused: kheb wel niet zoveel moeite moeten doen om het stop te zetten:)
 
oke, ik ga het niet doen. maar waar moet ik op zoeken als ik die ringtone via een P2P-progje wil binnenhalen? en hoe krijg ik die op mijn mobiel?
 
Toevallig heb ik er ook een leuk wallpapertje opgehaald.

Helaas is de transfer wel een keer mislukt waardoor ik mijn geld kwijt was; maar of dit hun schuld nou is?

Na het installeren van mijn achtergrond meteen opgezegd en niets meer van gehoord.
 
Geplaatst door Joren 007
oke, ik ga het niet doen. maar waar moet ik op zoeken als ik die ringtone via een P2P-progje wil binnenhalen? en hoe krijg ik die op mijn mobiel?
Je moet een kabel kopen die je computer met je telefoon verbindt. Deze kabels zijn vaak erg duur. En je telefoon moet het ondersteunen natuurlijk.
 
Erg duur ? Erm, de mijne was nog geen 10 euro en kan dr alles mee ! Games overzetten, ringtones enz enz.

En die gratis ringtone van Jamba werkt wel, maar je moet WAP hebben wat mijn provider (HI) niet ondersteund op prepay.

Je moet gewoon aanvinken dat je GEEN abonnement wilt maar gewoon wilt proberen ofzo.
 
Geplaatst door BrEeZeR
Erg duur ? Erm, de mijne was nog geen 10 euro en kan dr alles mee !
Ow :confused:. Ik heb een kabeltje van 60 euries! Ik had eerst een goedkope, maar die werkte niet.

Jij hebt zeker geen officieel kabeltje, of wel?
 
Nee, met een officiele kabel kon ik niks.. stond er. Alleen officiele firmware upgrades enzo, maar ja dat kan met mn goedkope kabeltje ook.

Ik heb btw de Siemens C55 kabel is van www.salesplaza.nl en software ergens van google. Moest de tel wel op java unlocken, anders kon ik niet door de mappen browsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan