James Bond Everything or Nothing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladysoccer

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Beste Gamers,

Ik heb even jullie hulp nodig, ik ben bij missie 10 het tweede deel van James Bond Everything or Nothing voor de Ps2, daar moet ik Serena vangen, maar het lukt me maar niet. Ik weet dat ik die gasflessen kapot moet schieten, maar dat lukt me op de één of andere manier niet met die snelheid waarmee ik naar beneden vlieg. Ik kan ook helemaal niet richten op die gasflessen, wel op het mannetje dat naast de gasflessen staat.

Hopelijk weet iemand wat ik moet doen om verder te kunnen gamen.

Ik heb het spel zelf niet en weet ook niet helemaal zeker wat je bedoelt, maar hier is een link naar de walkthrough van het spel. Misschien dat je daar de oplossing vind, want ik kan het in de walkthrough niet vinden met de info die je gaf in je vraag.

http://faqs.ign.com/articles/496/496701p1.html

Daar had ik inderdaad ook al gekeken, maar zag het ook niet staan, heb ook gekeken op www.cheatshappens.nl.

Maar toch bedankt.

Is er iemand die weet hoe ik missie 10 death of an agent kan uitspelen?

Laatst bewerkt:
Het is trouwens level 9 die de title Death of an agent draagt en niet level 10.

Lees die nog eens goed door in de link die ik gaf. De oplossing staat daar echt tussen.

Ik weet inmiddels hoe ik die gasflessen en ook de dynamite kapot kan schieten,maar daarna moet ik Serena zien te vangenen dat wil nog niet helemaal.

Ik weet inmiddels hoe ik die gasflessen en ook de dynamite kapot kan schieten,maar daarna moet ik Serena zien te vangenen dat wil nog niet helemaal.

Nogmaals, het spaat precies beschreven in de walkthrough. Volg je die op dan kan het haast niet fout gaan.

Mijn zwager kwam langs en hij heeft de missie voor mij uit gespeeld. Hij weet niet meer hie ie het deed, maar ik ben inmiddels weer 3 missies verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan