Jar. en Jad. spellen op Samsung D900

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigBien

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Hallo,
ik heb een samsung D900, en ik heb een heleboel spellen voor Samsung GSM's. Nu zijn dat allemaal jar. en jad. (java) spellen, en die zou je alleen op mijn type GSM kunnen krijgen door een code in te voeren (*#9998*5282# -> install MIDlet password: 235282)
Ik heb het heel vaak geprobeerd, maar ik krijg de melding 'niet toegestaan'. Heeft iemand nog een ander idee?
Alvast bedankt!

Als het goed is staat er geen ''niet toegestaan'' open je wel het goede bestand, jar/jad is de goede, je moet ze beide proberen.

Ook moet je de bestanden op je telefoon zetten niet in op je geheugen-kaart. Beide bestanden op je telefoon!

Als het dan nog fout gaat, dan weet ik het niet

hey,
ik toets de 1e code in in het welkomsvenster, en daarna zegt hij 'wacht op reactie netwerk' en daarna krijg ik meteen al de 'niet toegestaan'-melding. Ik kom dus niet eens aan openen toe.
Maar in ieder geval bedankt voor de reactie! :)

hey,
ik toets de 1e code in in het welkomsvenster, en daarna zegt hij 'wacht op reactie netwerk' en daarna krijg ik meteen al de 'niet toegestaan'-melding. Ik kom dus niet eens aan openen toe.
Maar in ieder geval bedankt voor de reactie! :)

raar, je komt dus helemaal het Java-menu niet in? Of begrijp ik je verkeerd.

nee inderdaad, ik vind het ook raar. Ik doe het volgens mij toch echt goed, ik typ dit in:
*#9998*5282#
dan druk ik op de groene knop, en dan krijg ik de 'geen toegang'-melding. :confused:

euh, ja... Mss moet je proberen de hekjes en de sterretjes van plaats te veranderen, even mee *****n:thumb:

Aah! Ik heb de hekjes en sterretjes verwisseld, ik typte #*9998#, toen begon hij 'binary te downloaden' en nu staat er: MV9317 Binary download OK ~
ben ik op de goede weg? :p

ok, je hebt nu als het goed is een menu met 3 opties?
Kies voor de Optie Instal Midlet. KLopt het?

Nop, ik heb alleen een groot wit scherm in beeld, met bovenin in kleine zwarte lettertjes: MV9317 Binary Download OK ~
En verder niks. Ik ben een hopeloos geval :shocked:

Nouja, maakt niet uit, in ieder geval hartstikke bedankt voor de moeite :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan