.jar op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiel1974

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
ik heb een helebooel spelletjes voor op mijn telefoon op de pc staan. nu wil graag eerst op de pc kijken wat ik op mijn telefoon zet. weet iemand hoe ik deze *.jar bestanden op de pc kan openen ?

heb een heeboel jar files op de pc staan en de nieuwste versie van java geinstaleerd maar kan ze niet openen.

met de nieuwste java applicatie die ik heb kan ik nog steeds de spelletjes niet op de pc uitproberen. iemand een andere oplossing ?

Meestal hebben die bestanden toch een naam!
Dan kan je het toch zien..
Hoe heten ze bij jou?

het zijn allemaal *.jar bestanden. met winrar kan ik ze uitpakken maar ik kan ze nergens mee uitproberen.

.... iets anders... die spelletjes zijn SPECIAAL voor jouw telefoon?
Wat is dat er voor één?
Want als dat spellen voor een ander OS, bijv. Symbian [o.a. Nokia] zijn, kun je die niet zo op een Widows PC draaien......

dit zijn spelletjes voor een sony ericson k800i. is er niet een of andere GRATIS applicatie om ze toch op de pc te kunnen testen voor ik ze naar mijn telefoon zet ?

ik weet niet wat jij voor .jar download maar als ik .jar download zie ik

sims2.jar

Zo kan je het toch zien??

ik weet niet wat jij voor .jar download maar als ik .jar download zie ik

sims2.jar

Zo kan je het toch zien??

:eek: lees nou eens wat hij vraagt! natuurlijk kan hij de BESTANDSNAAM zien , hij vraagt of je het spelletje ook op je pc kan laten afspelen. ik ben hier ook naar op zoek want kan het alleen op mn telefoon zetten en dan gebruiken en misschien daarna verwijderen. :eek: lezen mensen!! :D

:eek: lees nou eens wat hij vraagt! natuurlijk kan hij de BESTANDSNAAM zien , hij vraagt of je het spelletje ook op je pc kan laten afspelen. ik ben hier ook naar op zoek want kan het alleen op mn telefoon zetten en dan gebruiken en misschien daarna verwijderen. :eek: lezen mensen!! :D

juist jij snapt het !!!

heb nu zelf eindelijk een programmatje gevonden op http://www.bitstorm.org/jarx/ waar ik ze mee zou moeten kunnen openen na instalatie herkent hij ook meteen de jar bestanden.maar nu krijg ik weer een andere melding als ik de bestanden wil openen nl;
can't initialize class file , en dan gaat ie zoeken naar updates van java software maar ik heb de laatste versie al. iemand een iedee hoe ik dit nu weer kan omzeilen ?

Re:

heb nu zelf eindelijk een programmatje gevonden op http://www.bitstorm.org/jarx/ waar ik ze mee zou moeten kunnen openen na instalatie herkent hij ook meteen de jar bestanden.maar nu krijg ik weer een andere melding als ik de bestanden wil openen nl;
can't initialize class file , en dan gaat ie zoeken naar updates van java software maar ik heb de laatste versie al. iemand een iedee hoe ik dit nu weer kan omzeilen ?

jah die foutmelding krijg ik ook jammer genoeg ;)

Rechts klikken-openen met- misschien staat hij ertussen

Rechts klikken-openen met- misschien staat hij ertussen

Nee ook niet :O en als ik op bladeren klik kan ik de map ook nergens vinden.. hmm ik installeer hem nog wel een xtje, misschien lukt het dan ;)

_____

dat wil ook niet , hij instaleert niet echt een programma maar voegt wat bestanden toe aan java. alleen ik kan hem nog steeds niet openen. Iemand oplossing? :D

Laatst bewerkt:
Nee ook niet :O en als ik op bladeren klik kan ik de map ook nergens vinden.. hmm ik installeer hem nog wel een xtje, misschien lukt het dan ;)

_____

dat wil ook niet , hij instaleert niet echt een programma maar voegt wat bestanden toe aan java. alleen ik kan hem nog steeds niet openen. Iemand oplossing? :D

Zie dit programma: http://s3.amazonaws.com/edownload/free/de/handy/GameMagic(Trial).zip
dat werkt bij mij wel , maar volgens mij kan je niet alle games erin afspelen. Er staan steeds maar 3 spellen links om te spelen, terwijl er heeel veel meer in de map staan?! :D
succes en ik zal nog even verder zoeken. ;)

____

ojaa je ziet maar 3 games ivm trial version. :) dus laat het programma zo lang mogelijk aan staan (niet wegklikken, want je kan het maar 9 x gebruiken). heb je meer dan 3 spellen in een map? zet die dan even per 3 in een map (krijg je wel veel mappen,maarja je kan ze proberen)

Laatst bewerkt:
.Jar

Hey ik heb een heleboel games voor mijn Mobiel op mijn Pc, ik zet ze via Bluetooth USB stick over maar als ik dan op mijn mobiel kijk staan ze in de map Other files en ik kan ze niet spelen ik weet dat het een .Jar bestand is maar hoe open ik dat?

Help me¿ :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan