Java Applet fout melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Berichten
294
Hallo allemaal

Sinds kort heb ik sp2 geinstalleerd ik draai met XP
Nu stuit ik op een onbekend probleem voor mij ik doe mijn bankzaken online en heb daar nooit problemen mee gehad.
Nu geeft hij echter deze melding als ik mijn betaling door wilt voeren.

Probleem bij het initialiseren van de Java Applet
meldingscode 3701

Wie weet hier raad op

Met vriendelijke groeten en genietvan het mooie weer
Anitaxxx
 
Klik hiervoor op 'Start' - 'Instellingen' (Settings) - 'Configuratiescherm' (Control Panel). Als u met Windows XP werkt dient u over te schakelen naar de klassieke weergave, dan krijgt u meer dan 9 iconen te zien. Klik hiervoor aan de linkerzijde op 'klassieke weergave' (Switch to category view).
Als u in het configuratiescherm een icoon 'Java Plugin' ziet, dient u dit te openen en op het tabblad 'Browser' het vinkje voor Internet Explorer uit te zetten. Klik vervolgens op 'Apply', sluit alle schermen af en probeer opnieuw.

deze oplossing kreeg ik van mijn bank en dit werkte bij mij:thumb:
groetjes domi
 
Hallo Domi

Hartelijk dank voor je hulp.
Maar ik ben zo,n leek op pc gebeuren dat ik de java plugin niet kan vinden ik ben aan het zoeken geweest zoals u schreef maar het lukt me niet.
Misschien dat u kan zeggen welke map ik moet openen of iets dergelijks.

Met vriendelijke groet
Anita
 
Hallo Domi

Ik heb dit kunnen vinden en het staat zo aangevinkt bij mij is dit goed?

Groetjes Anita
 

Bijlagen

  • printscreen.jpg
    printscreen.jpg
    49,3 KB · Weergaven: 48
Anita onthoud die lokatie zodat je het weer kan veranderen en haal dat vinkje weg.
dan op toepassen en oke en de pc opnieuw opstarten en dan gewoon proberen.
lukt het niet dan weer terug en aanvinken.
sucses
 
Hallo Maikel

Fijn je weer te horen.
Ik heb het vinkje weg gehaald en zal het morgen uit proberen want de site van online bankieren is nu gesloten ik probeer het morgen uit en laat het je zeker weten.

Heel hartelijk bedankt slaap lekker en gezond weer op
Groetjes Anitaxxx
 
Het heeft even geduurd voor ik antwoord geef maar ben je zeker niet vergeten maar ik heb zeer weinig tijd op het ogenblik
Ik heb dus nog vreselijk zitten tobben en het probleem bleef terug komen.
Ik heb op het laatst SP2 weer verwijderd en nu loopt mijn pc weer als een zonnetje dus ik heb het idee dat ik het zo maar moet laten.
Ik ben maar een huis tuin en keuken pc gebruikster dus ik doe er geen belangrijke dingen mee en denk dat SP2 niet zo nodig heb met mijn gebruik.
Heel veel dank voor alle hulp en wens je een heel fijn weekend toe.
O,ja ik drukte weer op een verkeerde link op geen berichten meer ontvangen op deze vraag dat is dus weer een dom foutje ik leer het ook nooit volgens mij

Met vriendelijke groetjes Anitaxxx:)
 
Graag gedaan
Goed dat je pc weer loopt als een zonnetje :thumb:
Veel plezier ermee en een prettig weekend toegewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan