Java en Internet doen vreemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThommassM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2014
Geachte,

Ik zit met het onderstaande probleem:

Ik probeer een nieuwe versie van Java te downloaden, want ik heb problemen met een spel, en dit wil al niet lukken. Iedere keer als ik doorgelinkt moet worden of dergelijke zegt mijn internet explorer dat de webpagina niet kan worden weergegeven ( zie bijlage ). Ik kan bijna alle site's gewoon openen, behalve site's waarop ik iets wil downloaden. Ik speel een spelletje en die doet het sinds vanacht niet meer. Het spel wil gewoon niet opstarten (heb het spel opnieuw proberen te downloaden, waarbij ik weer het beeld kreeg dat de webpagina niet kan worden weergegeven , zie bijlage ). Ik heb dit vorige week ook al gehad, toen heb ik mijn hele laptop gedefragmenteerd en 2 virus scans laten lopen, echter had dit niet veel nut, toen hij het opeens wel weer deed. Mijn internet deed ook weer normaal. Tot nu dus weer.. Heeft iemand enig idee hoe dit kan?

Dus problemen zijn:

- Kan niks downloaden vanaf het internet
- Java kan ik zowel online- als offline niet downloaden ( staat een offline optie op de site zelf )
- Kan geen spellen doen op internet

Help aub.:(

Bijlage:
java pic.png
ss pic.gif
ss pic.png

Reset Internet Explorer ff volledig!

Klik rechtsbovenin (ongeveer 2 cm onder het Kruisje) op Extra --> Internetopties --> Tabblad "Geavanceerd" --> "Geavanceerde instellingen gebruiken" en dan daaronder op Opnieuw instellen.
Ik verwacht dat hierna het probleem is opgelost ;).

succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan