java femad.b ??? virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

donjasnl

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Ik heb vele norton problemen, en na en online viruscheck bleek ik het java femad.b virus te hebben, iemand enig idee wat voor virus dit is, en wat ik nu kan doen om het weer in orde te krijgen, want norton is beschadigd.

groeten Donja

Nou in zoverre, dat ik nu weet dat tie bestaat....
Maar wat ik er nu mee moet doen is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik zoek en vertaal nog wel even verder. Bedankt voor je reaktie
Donja

Nou tis verwijderd, heb norton antivirus opnieuw kunnen instaleren maar de firewall geeft een probleem aan. namelijk dat tie geen toegang krijgt tot
hkey local machine\software\symantec\IAM\firewall objects\ipgroups\nis internet

Wat kan ik hier aan doen, heb de sleutel wel gevonden maar geen idee wat ik hier dan aan moet veranderen en hoe?
groeten Donja

Het is geen direct antwoord op je vraag, ik zou de firewall er af gooien en opnieuw installeren.

Als je toch van plan bent om je Fire-wall opnieuw te installeren, noteer dan even
de gegevens die bij "hkey_local_machine\software\symantec\IAM\firewall objects\ipgroups\nis internet" staan,
voordat je de installatie uitvoert.

Werkt je Fire-Wall na de installatie goed, dan zijn de gegevens die je eerder
noteerde wellicht anders dan nu, omdat de oude gegevens waarschijnlijk door dat virus nog steeds aangetast is.

Dennis.

OH ik ben misschien niet duidelijk genoeg geweest, ik heb de firewall verwijderd, en krijg m niet meer opnieuw geinstallerd omdat hij zegt dat tie geen toegang krijgt tot deze sleutel, er staan niet echt gegevens bij, alleen dat de waarde 0 0 0 is.
De key is dus deffect, denk ik, en wat kan ik daar aan doen dan?

Fijn dat jullie zo snel reageerde!
Dank
Donja

ijn eerste reactie is de sleutel te verwijderen. Ik weet niet zeker of dat je probleem ook zal verhelpen.

Jee, kan dat zomaar???? verknal ik het dan niet???
oei, zijn er misschien nog andere opties, of kan het verder geen kwaad om zomaar een hkey te verwijderen?
Ik wil graag een bevestiging voor ik dit durf te doen....:(
Groeten Donja

Nou toch maar gedaan, maar dat helpt niks, ik krijg volgens de instalatie geen toegang tot deze sleutel, wat kan ik nu doen, de eerste link die er stond, daar staat ook niet echt een oplossing bij. Alleen dat ik dat programma moet draaien, en dat programma heb ik niet, ik heb norton, en die heeft er geen gegevens over.
Niet dat ik heb kunnen vinden.
Ondertussen kan ik nauwelijk het internet op, want ik ben niet goed beveiligd, en bovendien kan ik bijvoorbeeld niet direct links openen bijvoorbeeld, dan slaat de explorer vast, ik kan alleen copieren en direct in een open pagina opnieuw openen, erg vervelend allemaal.
Weet iemand een oplossing????
groeten Donja

Nou ontzettend bedankt voor de overweldigende reakties:D , ik heb het probleem opgelost.
Het bleek dat niet de registersleutel zelf het probleem was, maar twee mapjes erboven. Daar had ik geen toegang. dus ik heb mezelf gemachtigd en toen was het probleem opgelost, ik heb nu weer een firewall.
fijn, fijn, fijn. Het was erg lastig niet veilig op het internet te kunnen surfen.
Tot de volgende keer.
Vriendelijke groeten
Donja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan