JAVA gebruikt teveel ruimte en laggt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenJK

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2010
Hallo,
Ik speel het spel runescape wat met JAVA werkt.
2 weken geleden heb ik pc opnieuw geinstalleerd om alle troep te verwijderen enzo, daarna deed runescape het goed, maar nu laggt die heel erg. Dit heb ik ook op andere pc gehad wat ik heb opgelost windows opnieuw te installeren. Als ik bij processen kijk gebruikt java 400k en alle andere dingen maar 10k ofzo.
Hoe kan ik dit oplossen.
Een paar weken geleden kon ik gewoon op hoogste kwaliteit spelen zonder lagg, en nu op laagste kwaliteit met heel veel lagg, en soms whitescreen waardoor ik spel opnieuw moet starten.

Op die andere computer waar ik het heb opgelost door nieuwe windows te installeren is het nu niet zo goed nog als dat de computer een maand daarvoor was.

Kan iemand me helpen? ik word er helemaal gek van!

jeroen

Het is normaal dat het zoveel gebruikt. Probeer zp veel mogelijk dingen af te sluotn, of probeer GameBooster 3, het is gratis en werkt perfect

Ik heb de hele pc van binnen schoongemaakt, stof eruit geblazen met compressor, nieuwe koelpasta enzo.
De temperaturen liggen nu rond de30-40 graden.
Ik heb gamebooster 3 aangezet, en java gebruikt nu 300k ipv 400k, iets beter, maar een paar weken geleden kon ik oop high quality spelen, en nu op laagste :S

De temperaturen van de 2 harde schijven lopen nu op tot 45-50 graden, is dit erg?

Je kan de affirniteit lager instellen als zowel de prioriteit.
Of Java uitschakelen als je het niet nodig heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan