Java Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Premy

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Hi,
onlangs had ik problemen met een of andere invoegtoepassing vn Java. Ik heb dit toen opgelost dmv systeemherstel. Maar nu werken sommige programma's (zoals een P2P) niet meer omdat deze Java vereisen. Wanneer ik op de website van Java klik op 'gratis java-download' wordt IE automatisch afgesloten en gebeurt er verder niks... Kan iemand mij helpen aub.

grtn

Hi,
onlangs had ik problemen met een of andere invoegtoepassing vn Java. Ik heb dit toen opgelost dmv systeemherstel. Maar nu werken sommige programma's (zoals een P2P) niet meer omdat deze Java vereisen. Wanneer ik op de website van Java klik op 'gratis java-download' wordt IE automatisch afgesloten en gebeurt er verder niks... Kan iemand mij helpen aub.

grtn

Hoi,

Je zou het volgende eens kunnen proberen. http://fix.javascript.pro Hiermee kun je problemen met je java oplossen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groet,
Reindert

En zoals al gezegd, als mijn link geen uitkomst bied, dan java wissen van je schijf en opnieuw downloaden.

Groet,
Reindert

En zoals al gezegd, als mijn link geen uitkomst bied, dan java wissen van je schijf en opnieuw downloaden.

Groet,
Reindert

Was idd de juiste oplossing; vreemd, wnt ik had dit al eerder geprobeerd en toen ging dt niet. Bedankt!

o, nee dat is een organisatie waar je een game account te volgen is,
je download XFire, en dan kun je zeg maar daar een "clan" joinen, zodat je bij het Help-Mij
Game Team komt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan