Java in de war?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Ik krijg op mijn internetpagina's allemaal rare tekens. Een e met accent verandert bv. in een oud-Eyptisch teken (of zoiets) en als ik iets opzoek in detelefoongids.com krijg ik deels onleesbare gegevens voor m'n neus (zie voorbeeld hieronder).

Is er iets met mijn 'Java' aan de hand? Enige maanden geleden moest ik allerlei dingen opnieuw installeren, ook Java (van Windows) was verdwenen en heb ik vervangen door een andere versie ... die wel een paar nadelen had (nieuwe chatschermen die niet automatisch boven komen drijven bv.) maar de eerste maanden had ik geen echte problemen. Nu opeens wel.
Hoe krijg ik m'n oorspr. Java terug (die met Windows komt) en is dat ook de oplossing van dit probleem?

Bedankt alvast voor je antwoord,

Ingmar

Bijlagen

• telefoongids op het net.jpg
    telefoongids op het net.jpg
    86,5 KB · Weergaven: 44
Bedankt XP_PC ... ik heb het probleem met die site alleen thuis, op het werk bv. niet.
Maar als het het 'script' is ... wat raad je me aan te doen?
Aan mijn beveiliging is niet veel gebeurd de laatste 2 jaar, behalve updates (ZoneAlarm en McAfee anti-virus).

Lange tijd met die rare tekens gezeten (en een onleesbaar digitaal telefoonboek). Nu zonet onder Extra/Internetopties/Talen de talen (Nederlands nl en Nederlands be) verwijderd, en erna weer aangebracht. En nu zijn de problemen verholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan