Java in powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucaspr

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
9
Voor een leuk systeem hier waarbij mensen op een groot scherm kunnen kijken naar beelden van een IP-cam...

Nu gaat het via HTML, wel te doen voor mij, maar voor degene die het moet gaan onderhouden is het absoluut NIET te doen. (digibeet zogezegd)

Nou dacht ik, misschien is het mogelijk om het in powerpoint te doen, maar dan zal er HTML of het liefst een java applet in moeten.

Nou is mijn vraag of dit mogelijk is met powerpoint of dat ik op zoek moet naar een ander systeem..

Het draait nu onder/op ubuntu, dus een apache met php is zo opgezet.
 
Ik snap niet precies wat je bedoelt, maar ubuntu heeft vast wel het pakket webcamd. Daarmee kan je heel makkelijk via een template een html pagina met je webcam beeld laten genereren die steeds ververst.
 
Even een verduidelijking!

Sorry maar dat is niet echt waar ik naar op zoek ben! Wel handig, maar niet van toepassing denk ik.

Powerpoint presentatie op Ubuntu. Niets moeilijks aan... Maar eigenlijk moet de powerpoint presentatie ook een ' dia' bevatten waar een Java-applet in zit. Ik weet niet hoe ik het duidelijker uit kan leggen...

Nu worden de ' dia's' nog met HTML gemaakt.. Beetje te moeilijk voor een digibeet.

Vandaar de vraag, is het op de1 of andere manier mogelijk om in een powerpoint presentatie een java applet te laten zien....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan