Java installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Topcat2108

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2011
Hallo,

Ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd en nu wil ik java installeren krijg ik een fout melding zie bijlag.

Ik ben gewoon naar java.com gegaan heb daar de instructies gevolgd zoals ik het normaal ook zou doen ik gebruik firfox 5.0.1

Naamloos.jpg

Hoi,
probeer het opnieuw, de meest voorkomende oorzaak is dat het bestand beschadigd is. Gebeurt het dan weer schakel dan voor het downloaden eens ff je antivirussoftware uit.

heb 3 x geprobeerd en dat lukt niet maar mijn avast kan ik niet afsluiten heb al geprobeerd om via ctrl alt delete en via processen maar dan geeft die aan toegang geweigerd dus dan verwijderd ik avast en probeer ik opnieuw

Ik heb Avast verwijderd en java opnieuw geprobeerd te installeren maar dat werkt ook niet krijg de zelfde foutmelding.

Ik heb Windows 7 met servicepack 1 met alle updates en flashplayer 10 Schokwave Flash en quicktime plug in

Dan weet ik ff niet waarom het niet lukt, wat je nog zou kunnen proberen is het off-line bestand downloaden zodat je het vanaf je pc kunt installeren.

Dat had ik ook gedaan offline maar dat werkte ook niet maar ik heb een andere
Windows 7 gedownload en geïnstalleerd na de drivers java geïnstalleerd en nu werkt alles perfect.

Bedankt voor jou reacties

Graag gedaan hoor. Zo zie je maar weer dat sommige problemen niet 1-2-3 te tackelen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan