java op 32 bit pc niet te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
hallo ik heb ( met behulp van helpmij) mijn pc uit 2007 32 bits met vista leeg gemaakt en wil er ook java weer op installeren maar hij geeft op een gegeven moment aan dat de download interrupted is.
ik kan ook alleen maar ( anders krijg ik elke keer een pagina met oracle??)version 7 update 40 installeren maar hier heb ik denk ik niets aan want ik moet geen update hebben maar een 32 bits downlaod van java.
kan iemand mij helpen met een tip. maar ik kom er nu achter dat mijn internet ook weg valt, ogenblik geduld ik kom terug

willem 2

Laatst bewerkt:
Voer het eens uit met een bedrade internetverbinding.
Je geeft immers zelf aan dat internet steedas wegvalt na 2-5 minuten.

Scan eerst maar eens op malware met MBAM FREE en zorg voor een virusscanner!

ben ik mee bezig zoals je uit mijn andere reaktie merkt , als de update erop zit probeer ik java weer te downloaden. kom er zo op terug.

hallo , update was klaar, avira werkt weer, java gedownload maar ik krijg op het laatst de melding:
the wizzard was interrupted before java 7 update 40 could be completely installed??.
kan er morgenvroeg wer op maar graag nog tips.

Uninstall eerst eens alle Java updates in de software lijst.
Dan opnieuw proberen.

dag zoeff er staat nog geen java op de pc ?? helemaal niets?

hallo the knight, ik ben met de bovenstaande link bezig en ben bij cc cleaner, helaas moet ik er vanaf en ga er morgenvroeg mee verder.
alvast bedankt

the knight ,

GEWELDIG, bovenstaande link van jouw gevolgd en java is geinstalleerd.
tjonge , tjonge , op helpmij zitten echt mensen die leken ( grotendeels) zoals ik kunnen helpen met pc problemen.
ongelofelijk hoe jullie ( en jij) dit kunnen vinden, nogmaals geweldig en hardstikke bedankt.
hopelijk is mijn andere probleem ( internet valt weg) ook op te lossen

willem 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan