Java opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo Wiggers

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2001
In werk met Windows-98 en daarop is -standaard- Java geïnstalleerd. Bij het openen van sommige internetsites krijg ik de mededeling dat ik Java Virtual Machine moet downloaden.
Als ik op de meegegeven downloadbutton klik verschijnt een pagina van Microsoft waarop echter wordt meegedeeld dat Java niet meer via Microsoft is te downloaden.
Uit de daarna volgende informatie kom niet wijs want ik vind geen duidelijke aanwijzing waar ik Java dan wél kan vinden om te downloaden.
Misschien heb ik in mijn onwetendheid ooit die J.V.M. uit mijn systeem geknikkerd want in het verre verleden kreeg ik die J.V.M.-download-opdracht nooit.

Kunt u mij aangeven op welke site ik een nieuw "Java-programma inclusief die J.V.M." kan downloaden?

bij voorbaat mijn hartelijke dank!

Theo Wiggers zei:
Als ik op de meegegeven downloadbutton klik verschijnt een pagina van Microsoft waarop echter wordt meegedeeld dat Java niet meer via Microsoft is te downloaden.
En dat is maar goed ook, want die was nogal lek, zoals ik uit betrouwbare bron heb vernomen. :)
Theo Wiggers zei:
Uit de daarna volgende informatie kom niet wijs want ik vind geen duidelijke aanwijzing waar ik Java dan wél kan vinden om te downloaden.
Dat kan gewoon via de site van (Sun's) Java: www.java.com/nl/download/index.jsp
Versie 5, update 6 is de laatste versie. Dat is alles wat je nodig hebt.

Guus.

Laatst bewerkt:
Met deze tool kan je zien welke java je hebt op je pc, je hoeft hier niks voor te installeren gewoon uitpakken en erop klikken

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan