Java probleem (explorer.EXE)

Status
Niet open voor verdere reacties.

GijsV1

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2011
Hallo iedereen,

Ik had m'n java verwijderd omdat sommige programma's heb niet konden vinden.
Dus ik download een nieuwe en m'n java kan ik nog steeds niet gebruiken, dus ik probeer m'n java teopenen en toen stond er een foutmelding met:

explorer.EXE

Toepassing niet gevonden. ( http://img87.imageshack.us/i/naamloosyt.png/ )

Ik kan die java niet verwijderen kheb alles al geprobeerd

Kan iemand mij helpen daarmee?

GijsV1

Ik heb al geprobeerd enzo met programma's wie dat verwijderd maar dat heeft niet geholpen.

Allles tot nu toe heeft nog niet gewerkt het duurt erg lang :(

Doe dan systeemherstel..

Hey,

Krijg je ook een foutmelding bij het verwijderen? Zo ja, kun je die hier posten? Zo nee, heb je al geprobeerd met CCleaner om de registry files op te schonen?

Groet,
Mark.

Controleer om systeemherstel te doen of de van toepassing zijnde service actief is.
Combineer [windowstoets+r] -> typ: services.msc -> Kijk of hier de service Volume Shadow Copy actief is of iig op handmatig staat...

Hey,

Krijg je ook een foutmelding bij het verwijderen? Zo ja, kun je die hier posten? Zo nee, heb je al geprobeerd met CCleaner om de registry files op te schonen?

Groet,
Mark.

Als ik heb probeer te verwijderen staat er dat ik heb niet geinstalleerd heb maar das bullshet want ik zie em gwn staan. Alleen hij doet nix..

Controleer om systeemherstel te doen of de van toepassing zijnde service actief is.
Combineer [windowstoets+r] -> typ: services.msc -> Kijk of hier de service Volume Shadow Copy actief is of iig op handmatig staat...

Hij staat op Handmatig.

Probeer hem eens handmatig te verwijderen:
Start > Uitvoeren > RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection java.inf,UnInstall > OK > Ja > Reboot

Nu nog een paar dingen handmatig verwijderen.
Start > Uitvoeren > %Systemroot% > OK >Zoek hier naar 'Java' > Delete
Start > Uitvoeren > %Systemroot%\inf > OK > Zoek hier naar 'java.PNF' > Delete
Start > Uitvoeren > %Systemroot%\system32 > OK > Zoeken naar jview.exe en wjview.exe > Delete

En dan nog even het register
Start > Uitvoeren > regedit > OK > Zoeken naar HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft > Hier zal een map staan 'Java VM' > Rechtsklik > Delete
Zoeken naar HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ InternetExplorer \ AdvancedOptions \ > Zoeken naar 'Java_VM' > Delete

Nu is de VM van windows toch al weg.

Probeer nu nog eens om te installeren vanaf majorgeeks

Ik zal het proberen bedankt alvast :) Ik zeg het wel als het geholpen heeft. (Het is dit of m'n pc opnieuw installeren:)

Laatst bewerkt door een moderator:
uHm... RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection java.inf,UnInstall het zegt Hij kan INF bestand niet vinden

Mocht je een retailversie hebben, kun je dit nog proberen:
Reparatie-installatie Windows 7 Schakel je firewall, antivirus & alle opstartprogramma;s uit, Start volledig opnieuw op. Klik op de link voor verdere info.
Na de installatie:
  1. Kijk je of je userfiles mist. Kopieer deze vanaf c:\windows.old of het verborgen c:\$INPLACE.~TR & C:\WINDOWS.~Q.
  2. Voer Schijfopruiming uit. Ruim eerst systemfiles op & vink daarna files toegevoegd door Windows upgrade, eerdere windowsinstallaties &windowsupgradelogfiles.
  3. Ververs de Windows Experience Index. Combineer [Windowstoets+Pause] ->klik Systeemverhouding is niet beschikbaar
Je verliest hierbij je data niet maar het is altijd goed om een back-up te maken van je belangrijke data. Verder zul je Windows weer moeten activeren met de activatiecode en updates opnieuw moeten installeren.

Mijn windows7 is niet legaal, en ik ben niet zo pro met pc's :D kan je me helpuh met team viewer? Het zou heel fijn zijn :D want ik zit al denk 2 maanden met dit probleem

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan