java probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rita couvreur

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2001
hallo,
ik heb een probleem met java. Als ik een betaling via girotel wil verzenden krijg ik een meldingscode 3701 met de mededeling java applet.
Ik heb gekeken wat er tot nu toe is geschreven hierover en wat er bij mij ontbreekt is microsoft VM. Hoe krijg ik dat op de computer (java sun is al geinstalleerd).En zou het dan opgelost zijn?
(heb een nieuwe computer dus kan alles nog niet zo goed vinden)

groet,
Rita

Die kun je hier downloaden.
Download en installeer EERST versie 5.00.3805.
Daarna moet je de versies 5.00.3809 en 5.00.3810 ook downloaden en installeren; dit zijn beveiligingsupdates voor de VM.
Na installatie even opnieuw opstarten.

Guus.

Vandaag weer eens geprobeerd betalingen via de postbank te versturen..maar helaas het probleem is nog niet opgelost. Ik heb alles geinstalleerd, het staat er ook op (gecontroleerd) De melding is: problemen met het initialiseren van JAVA Applet meldingscode 3701; dezelfde code als vorige keer. Wat kan ik nog meer doen?

groet,
Rita

Dit staat op de site, http://www.postbank.nl/ing/pp/page/faq/detail/0,2813,1859_232196732,00.html: "Indien u Internet Explorer met Windows XP gebruikt, werkt ActiveX niet op uw PC. U kunt dan het beste uw instellingen op default zetten of belt u met onze technische helpdesk van Girotel op 0900 1958"

Wat een mal antwoord, als je in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Beveiliging eens op standaard-niveau klikt en afsluit met OK moet dat wel lukken qua ActiveX.

Mogelijk heb je nog wat aan dit:
"Ik gebruik Internet Explorer en krijg bij inloggen op Girotel via internet de melding ‘Initialiseren Java-applet sun provider’."

1. Ga naar "Extra" en kies "Internetopties"
2. Ga naar "Geavanceerd" en zet een vinkje bij "Sun VM" of zet een vinkje bij "Microsoft VM".
3. Klik op "Toepassen" en dan op "OK"
4. Sluit Internet Explorer af
5. Herstart uw computer
6. Start Internet Explorer en log opnieuw in op Girotel via Internet

Wanneer u nog niet over SUN Java Virtual Machine (JVM) of Microsoft Virtual Machine beschikt kunt u SUN JVM downloaden via http://java.sun.com/getjava/index.html Loop vervolgens bovenstaande 6 stappen door. Bij stap 3 zet u een vinkje bij SUN VM.

Dat heb je gedaan dus, kijk alleen even naar de instellingen. Anders toch maar contact met ze opnemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan