Java Problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flexo

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2009
Hallo,

Ik had op me computer het programma Java, op een dag had ik het verwijderd met alles en erop en nu blijkt het dat ik het nodig heb. Nu probeer ik Java overnieuw te installeren maar krijg ik steeds het volgende:
This software is already on your computer. Would you lik to reïnstall it?
Als je dan ja klikt krijg je dit:
Deze bewerking is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geïnstalleerd.
Mijn vraag, dan hoe los ik dit op? :)

Met vriendelijk groeten,

Flexo

Laatst bewerkt:
Verwijder alles opnieuw , en ga naar de java website en klik Download Java nu !

kijk wat hij dan zegt.
Mvg Flemming

Ik heb dat al is gedaan, dat is het probleem juist :p.. Ik had Java en had hem verwijderd met alles erop en aan. Maar als ik hem opnieuw download en wil installeren gaat het goed totdat er error komt -> deze bewerking is alleen geldig voor prodecten die momenteel zijn geïnstalleerd

Eigenlijk niet maar toen ik die error kreeg dacht ik dat het niet goed is verwijderd.. dus heb ik CCleaner effe gedraaid en het lukt nog steeds niet

Heb het ooit ook eens meegemaakt. Ik heb het opgelost op een wat vreemde manier... Ik had een oudere versie gedownload en dan een update naar de nieuwste versie gedaan en toen werkte alles weer perfect.

Ja je hebt gelijk ik heb nu Java 6u15 en ik ga hem updaten naar 6u16 en er is auto update maar kan je het ook handmatig effetjes snel updaten zodat je het niet hoeft te wachten totdat je die ballonetje krijgt, ik heb het installeren van Java 6u16 geprobeerd nadat ik 6u15 had geinstalleerd maar toch krijg ik het zelfde probleem.
maar er is nog een ding als ik een programma opstart komt er een error waardoor die niet werkt -> Kan javaw niet vinden. Waardoor zal dat komen ? Ik dacht eerst dat ik Java miste maar ik heb nu Java maar wat is er dan aan de hand nu ?:shocked:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan