java script werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter joe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joe

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2002
Hi There!!

Ik heb een beetje problemen met mijn homepage.
Ik een Java script gebruikt die eerst perfect werkte.
De 3-D Text Rotator, heel mooi. Maar ik ondekte een virus op mijn pc, "trojan isbar", en ik heb geformateerd. ( ik weet ook niet wat ik anders moet doen) Alleen "C" want daar zat het virus. "D" heb ik met rust gelaten en daar zitten mijn web pagina's. Nu heb ik nergens meer een virus, maar de "3-D text rotator" doet het ook niet meer.
Verder werkt, als ik op mijn website kom alles goed, maar andere mensen hebben nogal wat problemen.
(actieve desktop herstellen)
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
(Ik heb "shockwave flash object" en "shockwave active x controle" geinstalleerd.)

die 3-d text rotator, dat is een programmaatje?
zo ja, installeer 'm dan ff opnieuw, het probleem zou dan verholpen moeten zijn (denk ik) :thumb:

Dit heeft te maken met de 'virtual machine' die Java afspeelt. je hebt geen problemen met scripts, maar met java-applets. dit zijn 2 totaal verschillende zaken.

check hier voor meer info over virtual machine: http://wwws.virtualmachine.tk

hier kun je 'm ook downloaden.

check even op www.sun.com voor de laatste versie van java!

Laatst bewerkt:
Text rotator is een java script.

Helaas heeft het downloaden niet geholpen, en ik heb de nieuwste versie van java. Ik heb trouwens ook een cursor tracker script dat niet werkt. het lijkt wel iets met 3-D of text te maken te hebben want mijn foto album en muziek doet het goed.
Wel erg bedankt voor je moeite!

plaats eens het script, of een link naar je site.

grtz Guido

http://people.zeelandnet.nl/johanhuis
is de link naar mijn site.
Helaas krijg ik het niet voor elkaar het script hier te zetten zonder de tags te veranderen.
Je kan hem wel vinden op 24fun.com, onder "text", en dan uiteraard "3-D text rotator"
Als je op run klikt zou je ook een voorbeeld moeten zien.
Die zie ik hier niet!

Laatst bewerkt:
Tja, dat is een goed idee!!
Zo dan..
Waar kan ik eigenlijk de java virtual machine terugvinden als hij is ge-installeerd?
Als ik de test doe zegt hij nl. steeds:" not detected"

Bijlagen

Laatst bewerkt:
en toen hoorde ik niets meer......
Geeft nix, ik heb het zelf al opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan