Java script werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ernstig

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2003
Beste mensen,

Als ik op een site wil inloggen (javascript) gebeurt er niets als ik eropklik.

Op meerdere sites krijg ik niet alles te zien. Ik denk dat het iets te maken heeft met privacy of cookies. Misschien wel iets met MSJava?

Wie kan mij vertellen wat ik moet controleren of welke instellingen (waar dan)moet veranderen.

Ik werk overigens met Windows Xp en IE6.

Zijn er nog vragen om het probleem duidelijker te maken, stel die gerust.

Gaarne jullie hulp.

Groetend

Ernst(ig)

Wat voor een firewall heb je? En heb je misschien daarin je privacy e.d. te strak afgesteld? Dan krijg je ook niet alles te zien.
Onder internet opties zit ook iets dat met java te maken heeft. Begin maar met de firewall :)

Elisa,

Ook als de firewall (ZONE overigens) staat uitgesteld heb ik dit probleem. De Firewall onder XP staat ookuitgeschakeld. Dat is geen blokkade.

Wat kan ik nog meer proberen volgens jou?

Groetend,

ERnst(ig)

Geplaatst door ernstig
Beste mensen,

Als ik op een site wil inloggen (javascript) gebeurt er niets als ik eropklik.

Op meerdere sites krijg ik niet alles te zien. Ik denk dat het iets te maken heeft met privacy of cookies. Misschien wel iets met MSJava?

Wie kan mij vertellen wat ik moet controleren of welke instellingen (waar dan)moet veranderen.

Ik werk overigens met Windows Xp en IE6.

Zijn er nog vragen om het probleem duidelijker te maken, stel die gerust.

Gaarne jullie hulp.

Groetend

Ernst(ig)

kijk eens op www.virtualmachine.tk
:thumb:

Helaas,

Ook de installatie van de VM van Windows geeft geen oplossing.

Kan overigens deze gelijktijdig geinstalleerd worden met de JAVA voorziening?

Wellicht kan ik IE6 opnieuw installeren? Maar hoe doe ik dat dan? Want verwijderen heeft als gevolg dat ik het niet meer kan updaten. Als ik van de Windows update site SP1 wil installeren geeft die aan dat er al een nieuwere versie dus.

Ik moet er dan via een omweg heen. Als ik in IE windows update aanklik kom ik wel op de site maar heb dan een gehele lege witte pagina. Hij geeft niets weer.

Hopelijk heeft iemand nog een suggestie?

Groetend,

Ernst(ig)

Probeer IEfix eens.

Laatst bewerkt:
Nee

Alle oplossingen ten spijt, ik heb nog steeds het probleem.

VM geinstalleerd, IEfix gedraaid en nog steeds niets te doen.

Graag nog wat suggesties.

Groetend,

Ernst(ig)

wat is de link van die site waar het niet lukken wilt?

Ik heb de JAVA VM, maar moet ik die naast of in plaats van de Microsoft VM draaien?

Bij windows update (via het menu in IE^, kom ik op een blanco pagina.

Daarnaast moet ikmij bij clubs van ht net inloggen. Daar is een link voor. Die geeft aan Java script : void nog wat. Kijk op www.clubs.nl.

Hopelijk begrijp je het probleem en heb je een oplossing.

Groetend,

Ernst(ig)

het ziet er naar uit dat je gewoon de microsoft virtual machine moet installeren en gebruiken
heb je de test op mijn site al gedaan en zo ja wat is de uitkomst daarvan?
mocht je de sun hebben probeer die eens te uninstallen en dan in de progamma opties de java vm van micros gebruiken aanvinken
suc6

Nog niet

Jehroen,

Bedankt voor je reactie. De eerste test gaf aan dat de SM VM niet geinstalleerd was. Ik heb de Sun VM console gevonden en bij browser IE 6 afgevinkt. Daarna MS VM geinstalleerd en uit de test kwam 5.0.3810.

Ik heb in IE6 onder internetopties bij beveiling en privacy alles op standaard gezet.

Dat zit dus goed zou een mens denken, maar het werkt nog niet. Als ik de update van Windows benader via de optie in IE krijg ik een blank scherm en linksonderaan de melding dat hij gereed is. Als ik op de link klik omin te loggen (hij geeft links onder in de balk de tekst : Javascript : Void(0) dan gaat die niet verder.

Kun jij mij nog door de bariere helpen>

Groetend,

Ernst(ig)

Re: Nog niet

Geplaatst door ernstig
Jehroen,

Bedankt voor je reactie. De eerste test gaf aan dat de SM VM niet geinstalleerd was. Ik heb de Sun VM console gevonden en bij browser IE 6 afgevinkt. Daarna MS VM geinstalleerd en uit de test kwam 5.0.3810.

Ik heb in IE6 onder internetopties bij beveiling en privacy alles op standaard gezet.

Dat zit dus goed zou een mens denken, maar het werkt nog niet. Als ik de update van Windows benader via de optie in IE krijg ik een blank scherm en linksonderaan de melding dat hij gereed is. Als ik op de link klik omin te loggen (hij geeft links onder in de balk de tekst : Javascript : Void(0) dan gaat die niet verder.

Kun jij mij nog door de bariere helpen>

Groetend,

Ernst(ig)

ha ernstig
voeg mij anders eens toe aan je msn jheroen@hotmail.com
dan kunnen we live proberen tot een oplossing te komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan