Java script

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Hallo,

Ik wil graag weten of je echt java script nodig heb op je pc en waarvoor?

Groeten wilie wortel
 
Die site kon ik al, maar wat ik wilde weten heb je die persee nodig om gewoon normaal te surfen en te chatten
 
ozo dus ik kan heb eigelijk gewoon eraf gooie die java wat ik nu, want ik heb hem eerst nodig om op tmf chat te kunne komen toen vroeg hij eerst of ik java wilde instaleren
 
Ligt er aan welke sites je bezoekt. Want er zijn dingen die je niet kan doen zonder. bv (soms) internet bankieren of spelen op sites voor online spellen. Je merkt het vanzelf, dan vraagt hij er om.
 
Geplaatst door Wilie wortel
ozo dus ik kan heb eigelijk gewoon eraf gooie die java wat ik nu, want ik heb hem eerst nodig om op tmf chat te kunne komen toen vroeg hij eerst of ik java wilde instaleren

Java is wat anders dan Javascript!
Java is met applets enzo, ik kan het verschil niet zo uitleggen:confused:
 
dus met andere woorden woorden is het niet nodig om ze op de pc te instalerenvoor het gewoon gebruik van internet en chatten en zo want een website heb ik niet
 
JAVA is niet voor je eigen website, voor websites van anderen, daar gebruiken ze zogenaamde: applets, dit kunnen menu's zijn, maar ook filmpjes of andere dingen zoals de chat op tmf. Zonder deze java te installeren kun jij dat niet bekijken!
 
dan weet ik het ook niet op de laptop staat java en javascript niet en kan toch alles het zelfe bekijken als op de gewone pc waar die 2 dingen wel opstaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan