Java SE binary stopped responding....

Status
Niet open voor verdere reacties.

merocky

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2010
Ik speel nu al een tijdje minecraft aan het spelen, maar ik krijg telkens de error SE Binary stopped responding... heb minecraft .bin gedelete (data folder) en opnieuw gedownload... java geupdate. Daarna verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik heb mijn firewall java door laten gaan (stond eerst niet) daarna weer dat hele java verhaal gedaan. Nog steeds geen resultaat, toen kreeg ik te horen op een andere site dat het misschien aan mijn drivers van mijn gfx kaart ligt, dus ik mijn drivers updaten ..... maar tevergeefs. Is er hier iemand die mischien een oplossing voor mij heeft ik zit hier aan het einde van het lijntje en kan zelf niks meer verzinnen :(. Ligt het aan mijn pc ? of is het een foutje van de maker van het spel (aangezien het nog in beta zit) als iemand een gouden tip voor mij heeft zou ik dat erg waarderen.

Alvast bedankt

P.S ik draai op windows 7

Beta is niet voor niets Beta.
Informeer bij de ontwerpers van het spel.
Zij hebben vaak fora hiervoor.

als ik dat doe krijg ik dit heerlijke antwoord:

This is not a Minecraft specific problem, it is probably better asked at official Java support.

As for answering your question, Make sure you don't have multiple versions installed or anything like that.

en ik heb gechecked op meerdere java versies maar ik heb er maar 1

Edit: ik heb ook nog op java.com gezocht naar hulp... maar ik kan alleen veel gestelde vragen vinden, niet een manier om contact met ze op te nemen

Laatst bewerkt:
Ik heb alles in die lijst gedaan... mijn RAM is 6GB dus dat lijkt me genoeg. Enige dat ik niet heb gedaan is de bovenste van die lijst... ik weet zelf alleen niet hoe, maar ik betwijfel dat het zal werken. Want is dat niet voor als je in browser speelt ? ik zal wel dat programma dat die gozer aanraad proberen, kijken of het werkt. Zo niet dan zal ik wel weer posten :P

heb het programma geprobeerd, maar dat was volgens mij een groten flop. Ik ben nog wat gaan zoeken op internet en daar werd mij verteld, dat als ik wat graphics settings verander dat het dan langer duurt voordat die error komt. Heb dat maar eens geprobeerd, het lijkt te werken want ik heb nog geen error gekregen.... maar het is helaas geen vaste oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan