java uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2001

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2001
Hallo,
Om iets te testen wil ik java uitschakelen.
Ik heb bij opties-geavanceerd-Microsoft VM Java Jit compiler uitgeschakeld, maar dan werkt het nog gewoon. Hoe kan dit wel?
Eric

Klik op het tabblad "beveiliging", dan op "aangepast". Dar kan je Java uitschakelen. Vergeet ook de Java-applets uitschakelen niet.

Groetjes,
Bennie

Ik heb bij beveiliging:
Java uitschakelen
Actief uitvoeren van scripts uitgeschakeld
Java-applets uitgeschakeld

Maar ze werken nog steeds
Eric

Wel opnieuw opgestart?

Groetjes,
Bennie

Wel raar allemaal (zo niet verontrustend ...). Zet het beveiligingsniveau eens in de allerhoogste versnelling.

Groetjes,
Bennie

Bennie, zelfs dat mag niet baten. En het is inderdaad nogal verontrustend. Misschien gooi ik Microsoft VM er af en installeer ik Sun. Wat denk jij, is dat een goede optie?
Grtz,
Eric

Dat JVM verwijderen gaat niet zomaar. Als het alleen om testbedoelingen gaat, zou ik Opera (tijdelijk) installeren *zonder* Java en het testen daarop uitproberen. Of moet het persé IE zijn?

Groetjes,
Bennie

Inderdaad Bennie, dat is niet zo simpel. Overigens moet het wel MSIE zijn, omdat de meeste bezoekers dat gebruiken.
Grtz,
Eric

Ik zou het zo niet echt verder weten. Kan (wil) je ons iets meer vertellen wat je precies wilt testen? Mogelijk dat we je dan verder kunnen helpen.

Groetjes,
Bennie

Ik was even weg, daarom een wat laat antwoord, sorry.
Ik wil testen wat de bezoekers te zien krijgen als hun browser geen java ondersteunt. Ik wil ze dan een knop geven om Java te downloaden. (Ik wil er ook een testprogramma instoppen om te controleren of java wel aan staat)
Eric

Het blijft gek. Ik heb het zoëven geprobeerd (om java uit te zetten). Ik krijg dan een waarschuwingsschermpje van Windows, dat de pagina mogelijk niet juist wordt weergegeven als ik een pagina met java wil bekijken. En inderdaad, niet alle onderdelen worden dan juist weergegeven. Let er dus op dat het dus ook aan de instellingen kan liggen, voordat je je bezoekers iets laat downloaden.

Groetjes,
Bennie

Hi Bennie,
Ik heb geloof ik alles nu geprobeerd, maar ik begin toch te twijfelen aan de betrouwbaarheid van Microsoft. Een zo simpele instelling als java uitschakelen zou toch mogelijk moeten zijn? Of wordt het net zoiets als het uitschakelen van MSIE?
????????????????
Gates' wegen zijn ondoorgrondelijk.
Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan