Java update 7.15

Status
Niet open voor verdere reacties.

Josee58

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2013
Berichten
2
Hallo,

Ik heb een vraag: sinds enkele weken kreeg ik de melding dat ik Java moest updaten. Ik had Java 6.41 en kreeg 7.15.
Sinds die tijd kan ik op de spellensite Playtopia de spellen nog wel spelen maar ik kan niet meer chatten.
Het ligt aan de Java versie en producent staat er als ik mijn pc laat testen op de spellensite.

Result of the computertest
Javascript: Activated Ok
Javascript:
Javascript version: 1.6 Ok
Javascript version:
ActiveX Activated Ok
ActiveX
Cookies: Activated Ok
Cookies:
Browser: Internet Explorer 8.0 Ok
Browser:
Operating system: Windows XP Ok
Operating system:
Screen resolution: 1152x864 pixels Ok
Screen resolution:
Java: Activated Ok
Java:
Java version: Deactivated - Help me with this problem Failed
Java version:
Java producer: Deactivated - Help me with this problem Failed

Is er hier iemand die mij kan helpen hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Ik heb Java al verwijderd en opnieuw gedownload.

alvast bedankt!
 
Ik heb geen glazen bol. Ik denk dat je contact moet opnemen kan van alles zijn. Klikje :D
 
:confused: Je kan nog eens proberen JAVA opnieuw installeren maar, ..( let op ! ! hoe je JAVA DE-installeert dit moet echt grondig ! ) in dit geval moet je dan alle andere beveiligingen uitschakelen ! ( later terug aanzetten ! ) en in JAVA eerst beveiligingsniveau aanpassen misschien dit zal jouw probleem wat kunnen verhelpen ( :( ? ) en elk beveiligingsniveau in JAVA heeft iets te maken met uitvoeringshandelingen van JAVA-applicaties ( games enz ..) in je browser enz..enz.. lees maar aandachtig dit tips op JAVA pagina...:thumb:
http://www.java.com/nl/download/help/jcp_security.xml
 
Laatst bewerkt:
Java 7.15

Ik heb zojuist Google Chrome als browser geinstalleerd en nu kan ik weer chatten. Internet Explorer schijnt niet te matchen met de nieuwe Java 7.15

bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan