Java vastloper

Status
Niet open voor verdere reacties.

keessiekezman

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2010
Hallo,

Ik chat weleens en dat loopt op java.
In eerste instantie loopt t goed, maar al na een minuut of 5 (soms 20) loopt alles vast. Het staat dan echt geblokkeerd en er is niks meer mee te beginnen. Zelf het rode kruisje rechtbovenin doet t niet meer.

De enige manier om dan alles te sluiten is via Ctrl/Alt/Del.(taakbeheer) en dan bij processen de java-processen te beeindigen.

Bij programma's staan nu 2 java-installatie's De huidige versie nl. Java 7 Update 9 en een oude nl. Java(TM) 6 Update 7. Die laatste is niet te verwijderen.

Wil iemand me hierbij helpen ? Ik heb werkelijk geen idee meer.

Grtz !

Hallo, pak deze hulp verwijder alle java ook die laatste die je noemde. Installeer dan alles opnieuw.

Klikje

Dan ga je later hier na toe. Heb ik java.?? Klik

succes ermee.

:D Dat had ik al geprobeerd uiteraard. Had ik er even bij moeten zetten. Bij die aktie komt de volgende melding tevoorschijn :

"Error 1719. The Windows Installer Service could not be accessed.This can occur if the Windows installer is not correctly installed. Contact your support personnel for assistance"

Mhh ja natuurlijk de fout code dank je wel. Proberen en deze even lezen voor windows 7 dan he. Klik ;):d

En of deze. Klik

Pfff dit blijft een apart probleem, maar...

Ik ben van alle (oude) Java-installatie's af. Heb ik als volgt aangepakt :

Eerst alle versies eraf halen(ook de nieuwste). Op dat moment ben je dus zonder java aan het draaien. Mocht er dan toch nog een java tevoorschijn komen bij "Configuratiescherm=>Programma's" dan het volgende doen. "REVO Uninstaller Free" installeren en de nog aanwezige Java de-installeren in het gevorderde-menu(optie 4)
Hierna flikkert hij ook gelijk alle Java register-bestanden weg.

Dan de nieuwste Java erop en bij mij doet ie t weer oke.

Andere programma's en oplossingen werkten niet helaas.

Ik heb dus nu de laatste versie Java, maar deze loopt nog steeds zo af en toe vast.
En dan moet ik wederom naar taakbeheer en de java-processen handmatig stoppen, omdat ze volledig vast staan.

Dus nee eigenlijk nog steeds niet opgelost....

Een idee welke kant ik op moet denk om dit te gaan verhelpen ? Raar ook dat het soms wel en soms niet werkt.

Vreems allemaal. Krijg je nog die foutmelding 1719. :evil:

Nee die 1719 was puur bij het verwijderen van die oude java-versie. Maar daar ben ik nu vanaf.(zowel van die oude versie als die melding)

Daarna mn videokaart nog eens opnieuw geinstalleerd. Maar de keer daarna liep ie weer gelijk vast. Nu lijkt het wel beter te gaan(vastlopen duurt langer) nu al langer dan een uur. Ik kijk het even aan.

Het lijkt wel op een windows installer probleem. Wat heb je eigenlijk, windows 7???. En wanneer werkte alles nog goed. Systeemherstel in windows is mogelijk , je kunt wellicht terug in de tijd toen alles nog goed werkte. :evil:

Ik heb windows 2x met systeemherstel geprobeerd te herstellen, maar helaas.

Ik heb Vista Ultimate.
Ja ik dacht ook aan die installer, maar nu die oude java weg is krijg ik daar geen narigheid meer van.

Is er wellicht een methode om erachter te komen wat de reden is van dat vastlopen? Een soort foutmeldingscode ofzo ? Nu zie ik die mogelijkheid niet als ik via taakbeheer die vastgelopen java-processen moet beeindigen.

Thnx voor het meedenken anyway !

Graag gedaan dat meedenken, maar we zijn nog niet gereed. Deze eens goed doorlezen, wel in het Engels. Dat 1e blok vierkant even doorlezen (voor Vista) en er zitten ook nog wat uninstalls bij. Je zou haast denken ben ik nou gek of mijn computer. Ik denk het laatste. :D

Maar probeer een uit te vogelen het is het proberen waard. Klik

Beter kan ik het niet uitleggen. :D;)

jave map handmaitig vrwijdereen,dus mappen naar de map en delete,daarna met ccleaner de registerverwijzingen verwijdderen,en dan update naar de goede?

Ik heb flash verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Net liep alles helaas weer vast.

@yutiop
Oude Java is verwijderd inmiddels met mappen en al.
Daarna is de nieuwste versie geinstalleerd.

Mhh, raak langzaam uitgeput. Deze proberen. Klik

En klopt je systeemdatum nog rechtsonder, tijd enz enz.

Instelling van IE staan weer op de oude waardes.

Systeemdatum gewoon prima in orde.
Java loopt nog steeds vast.

't Raam uit met dat ding ? :(

Add. : Ook met Firefox loopt Java gewoon vast....

Ja uit het raam mieteren. Hahaha. Niet doen he. Even op een andere manier. Weet niet of het helpt maar probeer deze eens te downloaden.

Zo maar een gedachte gang. Je kunt het er altijd weer af gooien. Klik

Vink uit wat je niet nodig hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan