streep2013
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 30 apr 2013
Ik ben al een hele tijd bezig om mijn javaprobleem met "pogo.com" spellen op te lossen.
inmiddels ben ik zover dat het werkt , na afsluiten van de pc, java te verwijderen, ccleaner te laten draaien,
java opnieuw te installeren (de laatste) en dan werkt alles weer als een zonnetje.
Zet ik de pc uit, dan moet ik het ritueel opnieuw beginnen.
Cache geheugens zijn leeg, java in de browser enabled.
volgende browsers uitgeprobeerd : i.e. , Mozilla, Chrome, overal dezelfde melding, van
""oops geen java update"" na updaten , doet hij het dan nog niet, moet echt eerst alles verwijderen enz. enz.
Op de andere pc, doet hij alles goed, zelfde java en zelfde Windows 7.
Hebben jullie een idee wat ik kan doen??
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de vraag al ergens anders heb geplaatst met 0,0 reaktie..
Windows 7, spel "pogo.com".
inmiddels ben ik zover dat het werkt , na afsluiten van de pc, java te verwijderen, ccleaner te laten draaien,
java opnieuw te installeren (de laatste) en dan werkt alles weer als een zonnetje.
Zet ik de pc uit, dan moet ik het ritueel opnieuw beginnen.
Cache geheugens zijn leeg, java in de browser enabled.
volgende browsers uitgeprobeerd : i.e. , Mozilla, Chrome, overal dezelfde melding, van
""oops geen java update"" na updaten , doet hij het dan nog niet, moet echt eerst alles verwijderen enz. enz.
Op de andere pc, doet hij alles goed, zelfde java en zelfde Windows 7.
Hebben jullie een idee wat ik kan doen??
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de vraag al ergens anders heb geplaatst met 0,0 reaktie..
Windows 7, spel "pogo.com".
Laatst bewerkt: