java werkt niet op spelletje

Status
Niet open voor verdere reacties.

comp 4 lyf

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2008
hallo,

2 dagen geleden delete ik alles van java van men pc, ik wou dan de nieuwste versie van java downloaden namelijk versie 6 update 11 maar wanneer ik die probeer te downloaden dan zegt het: error 25099 unzipping core files failed.

Ik probeerde dan de versie 6 update 10 maar deze vertoonde hetzelfde probleem.
Toen probeerde ik de versie 6 update 7 deze downloade volledig.

Ik wou testen of programmatje werkte door middel van het spelletje wat ik af en toe speel eens op te starten (runescape).
Toen zei runescape dat ik nog geen java op men laptop had staan en dat ik op de link moest klikken (gewone site van java) om java te downloaden. Ik heb zo al een paar keer geprobeerd die nieuwste versie te downloaden maar niks blijkt te werken :confused: ik kan dus niet meer spelen.

Kan iemand me please helpen? alvast bedankt!;)

probeer deze eens:

http://java.com/en/download/help/error_25099.xml

je komt daar zoiets tegen

While Java installation is in progress, a message box with the following error is displayed:

'Error: 25099'

CAUSE

This is an InstallShield error code. It indicates that the installation process has failed. The exact reason for this error is not known at this time.

WORKAROUND

Step 1 :
We recommend that you remove any traces of the failed Java installation.
To uninstall the Java, follow the instructions at: Uninstall Java

Step 2 :
Download and install the offline installation package from the manual download page:
Please visit Offline installation.

Klik op "offline installation"

Succes en Groeten

Flojo

Laatst bewerkt:
Helaas die pagina heb ik al super veel gezien :confused: kan er niks uit halen dat nuttig is.
Heb al zoveel java eraf gegooid en dan offline geïnstalleerd enzo.

Andere tips? iemand?

Laatst bewerkt:
ik denk, Hmmmmm

:rolleyes: Hoi, toch denk ik dat het in de beveiliging zit van je laptop,:confused:

probeer eens uit deze (nederlandse site) wijs te komen.

http://home.hetnet.nl/~grondpiloot/geenjava.htm

mocht dat niet helpen, ik heb wel eens gehoord over power DVD (programma om dvd's te kijken (en andere dingen)) dat die positief kan uitwerken. effe installen dus, baad niet en schaad niet. en is heel makkelijk.

sccs,
grtzz

:rolleyes: P.S.: heb je al eens de iexplorer helemaal verwijderd, en overnieuw gedownload?

Laatst bewerkt:
Hey,

Niks blijkt te helpen, maar wat ik wel ondervonden heb was:
ik downloade versie 5 update 17 om te testen of het met die oue versie wel zou lukken en... Het werkte. Maar het domme is dat dit een te oude versie is om het spel in high detail te spelen zoals ik vroeger deed. Ik moest in low detail spelen en dat is echt niet fijn.

Heeft iemand misschien toch een oplossing of idee om aan die nieuwste versie te komen zonder die domme error 25099 unzipping core files failed?

Alvast bedankt.

Ik heb nu versie 6 update 7 geïstalleerd ook al is dat niet de laatste versie, dit is het beste wat ik kan downloaden. Maar deze blijkt "onzichtbaar" te zijn voor het spel Kan iemand me misschien uitleggen hoe ik hem kan activeren ofzo.

Bedankt

Microsoft virtual machine

hey,

Ik heb nog wat rondgezocht en nu heb ik microsoft virtual machine gedownload, java versie 6 update 7 staat ook nog steeds op men pc. Dankzij Microsoft VM kan ik het spelletje spelen maar nog steeds niet in high detail zoals vroeger :confused:

Kan iemand me helpen?

Runescape

Mischien helpt het als je naar de site van runescape gaat.
Dan zal hij vanzelf java downloaden, waarschijnlijk ook de goeie.(heb namelijk ook runescape gespeeld):)
Werkt dit niet, dan weet ik ook geen raad.

Mvg Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan