Java ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc474

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
Hai !

veel websites worden niet juist weergeven waarschijnlijk doorr een fout bij java of iets, hoe kan dit veranderd worden? heb al geinstalleerd java maar nog werkt het niet.

vast bedankt
Marc

Zou je iets specifieker kunnen zijn? Welke website's doen het niet en wat doet het niet? welke browser heb je Welk OS? Heb je alles al Geupdate? Gescanned oop vi(russen) en zo?

nau sites al tmf.nl dan bedoel ik de menubalk komt niet en chattsites en dergelijke , online gamen enzo dat doet het niet. virussen enzo heb ik nie heb daar goeie scanner voor. heb gewoon win98 S.E.

Aan je kennis te zien gebruik je gewoon Internet Explorer als browser.

Kijk bij IE bij Extra --> Internet Opties --> tabblad Beveiliging --> Aangepast niveau --> Bijna onderaan bij " Uitvoering van scripts " of daar "Java-applets inschakelen voor scripts" staat op Inschakelen.

kan iemand nog wat bedenken hoe mijn java het weer doet?? wel geinstalleerd, onder andere van Sun, en zelfs internet explorer opnieuw geinstalleerd nog doetie het niet !

geef is een voorbeeld van zo'n site. Geef ook is de exacte error die je krijgt.

Foutmeldingen die je krijgt kunnen ook gewoon de oorzaak zijn van fouten in de code. Daar kan je dan niks aan doen. Die moet de programmeur oplossen !!

nau dus de site van tmf, www.tmf.nl hoor je zon menubalk bovein te krijgen die dus niet komt. Of bijvoorbeeld www.jippii.nl kun je geen gamehouse ingaan, het venster opent wel maar er word niks geladen, bij de help van tmf staat idd dat java niet geinstalleerd is nmaar das wel zo. Verder foutmeldingen staan er niet of errors het (de site of gedeelte ervan) word gewoon niet geladen.

bij die site van java heb ik de windows 'ofline installation' gedownload en geinstalleerd, maar het werkt gewoon weer / nog steeds niet.

die andere van flash player, wilde ik downloaden maar dat gaat vanzelf vanaf de site ofzo? er staat zoiets van als het voltooid is zie je een filmpje nau ik heb lang gewacht maar er gebeurde niks me pc was niet eens aan het 'denken' stil dus.

Hoe zou dit kunnen komen??

vast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan