Java

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Mijn Internet Explorer 7 Nederlands geeft steeds als ik wat via Rapidshare wil downloaden de volgende melding ( ERROR please enable JavaScript ) verder staat dan op de balk geheel boven het volgende; Om de beveiliging van uw computer te verbeteren, heeft Internet Explorer deze webpagina beperkt in het uitvoeren van scrips of ActiveX - besturingselementen, die mogelijk toegang verschaffen tot uw computer. Klik hier voor de opties..... Je kunt dan met de rechtermuis selecteren > Geblokkeerde inhoud toestaan > Wat is het risico? > Meer informatie. Als ik dus gewoon op de geblokeerde inhoud "toestaan" klik gaat het goed en kan ik downloaden, maar dit heb ik nog nooit gehad dit is gisteren pas ontstaan. Ik heb Java 5 update 10 opnieuw geinstalleerd maar helaas het bied geen oplossing. Heeft iemand nog meer problemen met deze melding en problemen in de nieuwe Internet Explorer 7.

Groetjes, @xa.

staat de beveiliging soms nog erg strak in explorer?

Hoi Jheroen, hij staat op: Normaal - hoog ( Standaard ) als er wat anders moet worden ingesteld zou ik dit graag willen vernemen.

Groetjes, @xa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan