Javascipt Scrol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinus1234

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Hallo heeft iemand een javadcript Scroler om naar meneder te gaan heb het nodig voor in zijkant van de linke kant van het menu.

Weet iemand er een of heb er een dat hoor ik het graag:thumb:

je kunt scrollen met element.scrollIntoView(); of parentElement.scrollTop = getal;

Kan je merschien de link geven waar in het kan kopieren of iets anders

Groetjes Tinus1234
:thumb:

IK bedoel aan zijkant voor menu dan staan er namen met linke er er in maar dan moet ik daar naas scroll heben.

wacht even hoor, bedoel je een scrollbar of wil je met javascript scrollen? Ik kan je niet helemaal meer volgen:eek:

Kijk ik wil het graag aan zijkant van menu om naar meneder te gaan aan linke kant aleen Dus ik denk dan Scrollbar

Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed begrijp wil je dat je menu los scrollt van de rest van je pagina?

Dat kun je doen met frames. Maar wat je beter kunt doen is twee div's naast elkaar, beide met CSS "hoogte: 100%; overflow: scroll;". Vergeet dan niet om ook de elementen html en body "hoogte: 100%;" mee te geven, anders zal het niet werken.

Dus als ik het goed begrijp wil je dat je menu los scrollt van de rest van je pagina?

Dat kun je doen met frames. Maar wat je beter kunt doen is twee div's naast elkaar, beide met CSS "hoogte: 100%; overflow: scroll;". Vergeet dan niet om ook de elementen html en body "hoogte: 100%;" mee te geven, anders zal het niet werken.

Okee heeft u dan de script er voor??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan