javascript aanroepen in formsend php

Status
Niet open voor verdere reacties.

thapriest

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2009
Goedemiddag,

ik heb in het subforum javascript al een en ander gevraagd over het hide unhide van velden.
Nu ben ik daar met behulp van een paar members geod in geslaagd, alleen nu heb ik in php dus een bestand gecreerd die het verzenden van de form moet regelen. dit lukt op zich aardig alleen de velden die met de javascript gemaakt worden krijg ik in de mail niet meegestuurd.

Heeft iemand tips/trucs/? ik ben me aan het verdiepen in php en wil graag leren hoe ik dit soort dingen maak.

Ik zoek dus geen pasklare oplossing, daar leer ik niets van!

Voor alle scripts zou ik jullie graag verwijzen naar de post in het javascript forum, dan weten jullie wat ik reeds heb!

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2989215#post2989215

Met vriendelijke groet

de velden die met de javascript gemaakt worden krijg ik in de mail niet meegestuurd.

Dat lijkt me logisch...

leesvoer

PHP is een server side script en word op de server uitgevoerd. Javascript is een client side script en dus door de browser op de eigen PC uitgevoerd...
Als je een mail stuurd, via PHP, dan zal deze ALEEN het server side script uitvoeren en dus niet het javascript.

Dat het javascript niet uitgevoerd word is dus logisch en de oplossing is door in PHP alles te maken, of via Ajax te gaan werken :)

M.v.g.
JB

Dat lijkt me logisch...

leesvoer

PHP is een server side script en word op de server uitgevoerd. Javascript is een client side script en dus door de browser op de eigen PC uitgevoerd...
Als je een mail stuurd, via PHP, dan zal deze ALEEN het server side script uitvoeren en dus niet het javascript.

Dat het javascript niet uitgevoerd word is dus logisch en de oplossing is door in PHP alles te maken, of via Ajax te gaan werken :)

M.v.g.
JB

???

Waar heb jij het over? Ik zou je toch nog maar eens verdiepen in de materie. ;)

Als je met JavaScript velden aanmaakt, worden die écht wel meegestuurd hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan