master1raoul
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 apr 2007
laat maar heb ik al gevonden en nu hoe krijg ik hem als achtergrond?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
<style type="text/css">
Hmm blijkbaar is het huidige CSS deel dus door NVU verzorgd.
Kun je ook iets van "code-modus" aanzetten? zodat je de HTML-code ziet in plaats van het resultaat zoals op een webpagina?
Zoek dan naar deze regel:
en plaats daar direct onder dan even de code die ik hierboven gaf.HTML:<style type="text/css">
Hmm blijkbaar is het huidige CSS deel dus door NVU verzorgd.
Kun je ook iets van "code-modus" aanzetten? zodat je de HTML-code ziet in plaats van het resultaat zoals op een webpagina?
Zoek dan naar deze regel:
en plaats daar direct onder dan even de code die ik hierboven gaf.HTML:<style type="text/css">
Waar heb je de afbeelding nou gelaten dan?
Je moet de achtergrondafbeelding wel op je webspace laten staan
Ik dacht eerst dat het er aan lag omdat ik ankers had neergezet in plaats van het mapje anker maar dit maakt ook niet uit, de afbeelding is daar niet meer te vinden![]()
Sorry maar ik probeer je te helpen die afbeelding als achtergrond te krijgen, als jij dan ineens die afbeelding als een gewoon plaatje wilt laten weergeven dan werkt de code die ik je eerder gaf natuurlijk niet meer
Dus je moet wel even duidelijk blijven met je probleem en als je dingen gaat wijzigen deze ook even doorgeeft wanneer je nog steeds hulp nodig hebt.
Kun je alle bestanden in een zip-bestand voor me zetten en hier als bijlage plaatsen?
Zet hem anders even op je site, dan haal ik hem daar wel vanaf. (Moet je daarna wel even de url geven anders wordt het lastig)
dat op de site plaatsen lukt niet ik heb nu even snel een acount aan gemaakt op www.hotmail.com
inlognaam: helpmij2
wactwoord: apenkop
hier staat een mailtje van me zelf in de inbox gewoon die openen en de bijlage downloaden.
Ik zal er vanavond even naar kijken, op mijn Mac kan ik alleen .zip meteen openen en aangezien ik geen RAR archiver er op heb staan kan ik voorlopig het bestand niet openen. (Vandaar dat ik ook op een ZIP vroeg)
Is dit wat je bedoelt? (Het is maar 1 pagina, dus als je ergens op klikt krijg je een 404-pagina)
Het enige wat kan is de afbeelding laten herhalen.
Als je dat niet wilt dan zul je of een andere achtergrond moeten kiezen (een die groter is) of je moet een andere layout kiezen. (Dat je bijvoorbeeld alleen een deel van de site deze achtergrond geeft.
body {
background: url("ankers%20002.jpg") no-repeat;
}
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.