Hello allemaal, ik heb een simpele javascript functie die elementen kan in laten faden. Dit doe ik in combinatie met Yahoo YUI.
Het probleem ligt in het verwerken van een functie met behulp van c#.
Mijn oorspronkelijke idee was met een gewone listbox met behulp van de SelectedIndexChanged event de javascript aan te roepen. Om dit te testen ben ik begonnen met een simpele button_click event met daarin de volgende code:
Er is een eenvoudigere manier voor een button, namelijk in de page_load de volgende code te plaatsen:
Echter heb ik hier niets aan, omdat dit niet gebruikt kan worden met een ListBox waarin items geselecteerd kunnen worden. Vandaar dat ik de eerste code prefereerde.
Het probleem ligt vooral in de postback. De javascript wordt uitgevoerd, alleen wordt helaas de pagina ververst, waardoor de pagina zich weer in een "beginstaat" bevind.
Ook de AJAX ASP.Net library met UpdatePanels bood geen uitkomst.
Hoe kan ik de functie aanroepen met een asp.net button...zonder dat de gehele pagina ververst wordt?
Het probleem ligt in het verwerken van een functie met behulp van c#.
Mijn oorspronkelijke idee was met een gewone listbox met behulp van de SelectedIndexChanged event de javascript aan te roepen. Om dit te testen ben ik begonnen met een simpele button_click event met daarin de volgende code:
Code:
string fadeScript = "mijnJavascriptFunctie();";
if (!manager.IsStartupScriptRegistered("myAction"))
manager.RegisterStartupScript(fadeScript.GetType(), "myAction", fadeScript, true);
Er is een eenvoudigere manier voor een button, namelijk in de page_load de volgende code te plaatsen:
Code:
Button.Attributes.Add("onClick", "return fadeElement();");
Het probleem ligt vooral in de postback. De javascript wordt uitgevoerd, alleen wordt helaas de pagina ververst, waardoor de pagina zich weer in een "beginstaat" bevind.
Ook de AJAX ASP.Net library met UpdatePanels bood geen uitkomst.
Hoe kan ik de functie aanroepen met een asp.net button...zonder dat de gehele pagina ververst wordt?
Laatst bewerkt: