javascript probleem na sp2 install

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobbit99

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
Berichten
5
hallo iedereen,
Na het installeren van SP2 heb ik op bepaalde websites problemen bij het aanklikken van sommige links. Dan verschijnt onderaan de mededeling 'fout op pagina' en '!javascript//'. Daarvoor had ik dit niet. Verder zijn er geen problemen, denk ik:rolleyes: , maar ik vind dit vervelend genoeg om heel da boeltje er weer af te gooien. Wat ik niet durf te doen, wie weet komen er nog meer problemen van:confused: . Verder heb ik al vanalles geprobeerd in mijn internet opties, niets blijkt te helpen, maar da kan ook aan mij liggen...
Wie kan helpen? :love:
 
Extra -> Internet Opties -> Geavanceerd en dan 'foutopsporing in scripts uitschakelen' 2x aanvinken.
 
Had ik al gedaan maar 't heeft nie geholpen, toch bedankt voor de snelle reactie:thumb:
 
Geplaatst door hobbit99
hallo iedereen,
Na het installeren van SP2 heb ik op bepaalde websites problemen bij het aanklikken van sommige links. Dan verschijnt onderaan de mededeling 'fout op pagina' en '!javascript//'. Daarvoor had ik dit niet. Verder zijn er geen problemen, denk ik:rolleyes: , maar ik vind dit vervelend genoeg om heel da boeltje er weer af te gooien. Wat ik niet durf te doen, wie weet komen er nog meer problemen van:confused: . Verder heb ik al vanalles geprobeerd in mijn internet opties, niets blijkt te helpen, maar da kan ook aan mij liggen...
Wie kan helpen? :love:

check eea even in mijn site (zie onder)
 
Geplaatst door Jheroen


check eea even in mijn site (zie onder)

Maar daar gaat het over Java en het probleem gaat over JavaScript.
 
Geplaatst door megabit


Maar daar gaat het over Java en het probleem gaat over JavaScript.

Wel, 'k heb die website van Jheroen toch maar es geprobeerd, je weet maar nooit hé, en die nieuwe versies van Javadinges geïnstalleerd, heropgestart, maar nog steeds hetzelfde probleem.
 
Ik zie genoemde opties wel. Heb je een firewall draaien, een popup-stopper, kijk daar eens naar. Ik heb geen SP2 dus, draai NIS 2004 met reclame onderdrukken en Privacycontrole uitgezet.
 
heb uiteindelijk zelf DE oplossing gevonden! Gewoon erafgegooid! En alles werkt als nooit tevoren. En zeggen dat 't zo simpel was
:rolleyes:
Toch bedankt voor de reacties:thumb:
Groeten
Frodo de Hobbit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan