Javascript tile engine v2: Hybrid

Status
Niet open voor verdere reacties.

That Guy

Meubilair
Lid geworden
28 nov 2006
Yo,

Ben ik weer! Deze keer met de versie 2 van het project jTile, genaamd Hybrid. Nu met scrollende map!
Geheel gemaakt in Javascript, css en een klein beetje php (vooral voor simpele includes, en natuurlijk 'blitten')

directe link: Oude versie is offline

Er moet nog heel wat gebeuren, zoals npc's, bewegende tiles, speler-graphic, maps, etc etc. Graag opbouwend kritiek, awe's en hatemail!
Werkt met FF, Chrome, IE8 en Opera, safari, en waarschijnlijk wel meer browsers. [Windows XP]

Groet,

V. :thumb:

Laatst bewerkt:
Hey, thanks, ik ga er even naar kijken.

Edit: gefixed. Safari doet iets raars met ajax ofzo, kon geen functie aanroepen die ge-include werd, waarschijnlijk omdat het tegelijkertijd wordt gedaan. Ofzo. Het werkt iig weer ^^

:thumb:

Laatst bewerkt:
Ha, gevonden. bewerken > voorkeuren > geavanceerd > 'menu develop in de menubalk tonen' aanvinken.
(edit: heb versie versie 3.2.1 (525.21) )

Kthx! :thumb:

Safari geeft geen problemen meer :)

Ik neem tenminste aan dat het niet mogelijk is om de "stad" te verlaten door naar boven te proberen lopen.

Ik krijg in het begin de onderstaande error

"Not Found

The requested URL /x/jtile/v2/x was not found on this server."

die kreeg ik alleen in Opera [winXP]. Welke browser jij? Overgens werkte het verder wel, ook al kreeg ik de error.

die kreeg ik alleen in Opera [winXP]. Welke browser jij? Overgens werkte het verder wel, ook al kreeg ik de error.

Ik gebruik Chrome op winXP. Het werkt inderdaad ook wel, knap gedaan hoor.

Laatst bewerkt:
Echt nice gemaakt :thumb:

Doet het op vista home premium 4 bit + FF3.0.5

Vegras, eet jij soms javascript handleidingen tussen je boterhamen ofzo? xD

Echt nice gemaakt
Thanks!
Vegras, eet jij soms javascript handleidingen tussen je boterhamen ofzo? xD
Hahaha, nou eigenlijk niet, dit is het eerste grote iets dat ik doe met Javascript. Maar na 2 handleidingen (OOP en arrays), google en heel.veel. trial-n-error kom je er vanzelf ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan