Javascript voor contact via MSN op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

FangXiLi

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Hallo,

Daar was ik nog eens met een vraag.
Ik ben op zoek naar een java script voor op mijn website.
Het moet de mogelijkheid bieden dat mensen een button klikken en verbinding maken met mijn msn, voor online help en support bedoeld.

Ik had 2 scripts gevonden op anouks web (http://www.anouksweb.nl/java/scripts.php#chat_communicatie *onderaan de pagina*) maar deze werken niet.

Kent iemand iets dergelijks?

Alle tips zijn welkom, ik heb namelijk nu een support-chatbox aangemaakt, maar dat is helemaal niet handig.

En toen bedacht ik me ineens dat er hier zoveel handige mensen zijn, er is hier volgens mij altijd wel iemand die het weet :D

Alvast bedankt!:cool:

In Javascript kan dit niet. Mischien werkt dat script toevallig in IE.

Wat wel bestaat is via php een messenger-connectie maken, maar dat's nogal lastig (overgens, als iemand een rennende php-msn-bot heeft, graag een bericht!).

Zover ik weet kan je alleen via html iemand je laten toevoegen:
HTML:
<a href='msnim:add?*nogwat'>klik</a>
zie bijvoorbeeld eens http://www.dotcomunderground.com/blogs/2007/10/31/add-to-msn-messenger-button/

:thumb:

Hoi

Bedankt voor je reaktie! :D

Ik heb inderdaad de button gemaakt en de code op de site gezet :) das dus gelukt alvast.
Alleen zag ik dat als je de button klikt je mij zeg maar aan contactpersonenlijst kunt toevoegen, maar je kunt nog geen msn gesprek starten met me (geprobeerd met ander msn account op andere laptop) en ik krijg ook geen uitnodiging om die andere persoon toe te voegen om daarna msn te starten. ik ben met beide accounts wel online op msn dan.

Is er een trucje dat dat ook meteen kan, ik las dat het mogelijk moest zijn om met mij dan een msn te starten, maar dat ik de ander niet perse hoef toe te voegen, misschien klopt dit niet en wil ik iets wat helemaal niet mogelijk is hoor....geen idee..dat hoor ik natuurlijk graag dan ;)

Thnxx

Ooooopssss.......sorry voor mijn vorige bericht, ik bleef dus op de andere msn op offline staan, kon dus geen msn starten, maar heb het met een derde(nieuwere) account geprobeerd, omdat ik begon te twijfelen aan de tweede, en daarmee lukt het dus wel :D
Ik krijg nu inderdaad melding dat iemand me aanmeld :):)

Het werkt dus! :thumb::thumb: joehoe !!!!!:cool:
(en zo simpel ook nog!)

Thnxxxx so much!!!

Fijne avond, ik ga even happy zijn :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan