Opgelost Javascript vraag / hulp nodig

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Steffiepc

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2024
Berichten
5
Goededag,

Een verlichtingsprogramma gebruik met windows. Wat verlichting reageert op beats per minute (BPM) .

Nu wil ik graag deze optie uitprogrammeren in het javascript omdat ik er veel last van heb. Het programma moet volgens de makers een standaard BPM signaal sturen . Ik heb hier last van. Ik gebruik de BPM signaal van een andere software.

Ik gebruik het op windows.

Is er iemand die hier verstand van heeft om de code in javascript aan te passen zodat het BPM signaal niet meer verstuurd wordt?
Ik heb het bestand op mijn windows staan.

Alvast veel dank
 
Javascript is client-side, dus ik vraag me af of je jouw verlichting ermee kan aansturen.
 
Een programma gebruikt javascript bij mij om te communiceren met mijn verlichtingprogramma. Als ik het programma open wordt er via mijn browser een programma als het ware opgestart. Soort tussen communicatie programma wat onderling communiceert tussen mijn verlichting programma en mijn programma voor een toetsenbord.


Ik moet de code iets aanpassen. Ik weet niet hoe, ik heb hier geen ervaring mee. Via notepad ++ kan ik het aanpassen. Ik moet een regel verwijderen met bpm of een regel aanpassen zodat het bpm signaal niet meer Verzonden wordt.
 
"Het programma moet volgens de makers een standaard BPM signaal sturen"
"Ik gebruik het op windows."
"Is er iemand die hier verstand van heeft"

Ik zal eens in mijn glazen bol kijken! 🔮
 
"Ik moet de code iets aanpassen. Ik weet niet hoe, ik heb hier geen ervaring mee."
Natuurlijk is het top-geheime code? Vraag 007 eens?

Sorry voor mijn sarcasme, maar je zult toch echt wat meer uitleg moeten geven!
 
ik een regel moet verwijderen uit het Java script bestand zodat ik geen bpm signaal meer ontvang. Of iets aanpassen. Ik heb het gevonden in het Java script
Het moet mogelijk zijn.
Heb geprobeerd dat te doen. Helaas geen resultaat. Dan crasht de software.

Ik denk misschien zijn er mensen die verstand hebben hoe je zoiets aan kan passen.
 
Lees mijn vorige post eens?
 
Nee, dit wordt niks meer als @Steffiepc berichten gaat verwijderen. 🫤
 
Terug
Bovenaan Onderaan