Javascript vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisgeerdink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 mei 2002
Hoe krijg ik het voor elkaar dat, net als hier op het HelpMij forum, dat als je op een smiley klikt er een code in het tekstveld komt?

Hoi Chris,

Ik heb daar in het verleden een programma voor gemaakt, inclusief de mogelijkheid het script te downloaden.

Precies wat je zoekt:

Kies in het menu de onderste optie

codebank.wernand.net

;) :thumb:

Maar ik heb gewoon als hier bij Helpmij de smileys naast het tekstveld staan. Kun je daar geen functie van maken of zo?

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt,

Als je op de Smilies naast het tekstbox van helpmij drukt dan worden de smilies toch in het tekstvak geplaatst?

Geplaatst door Wernand
Als je op de Smilies naast het tekstbox van helpmij drukt dan worden de smilies toch in het tekstvak geplaatst?

uhhh, bij mij niet. Als ik bijvoorbeeld de smile met knipoogje wil dan moet ik dat handmatig doen. Klik ik op de smile, dan krijg ik "Kan de pagina niet vinden."

@Wernand:

Ja weet ik, maar bij dat script van jou krijg je een popup. Ik wil gewoon dat als je op de smiley klikt (die naast het veld staan, net als bij helpmij), ie ingevoegt wordt.

@Rob:

Komt, omdat ze hier de script-functie uitgeschakeld hebben. Script wordt dan vervangen door scriptnotallowed. Er staat ook javascriptnotallowedsmilie.

Geplaatst door chrisgeerdink
[B@Rob:

Komt, omdat ze hier de script-functie uitgeschakeld hebben. Script wordt dan vervangen door scriptnotallowed. Er staat ook javascriptnotallowedsmilie. [/B]

Dus dat ligt niet aan mij....Ze zullen er wel een goede reden voor hebben.

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan